StoryEditor

Zuno banka po novom: Kreativitu si vytvára sama, bez agentúry

12.03.2015, 14:01
Zuno banka pripravuje komunikačný koncept vo vlastnej réžii. Využila interný tím v kombinácii s externými freelancermi.

Direct banka Zuno pripravuje nový koncept značky. Stratégie o plánovanej zmene informovali už pred niekoľkými týždňami. Dnes Bohdan Fedor, šéf marketingu banky, túto informáciu potvrdil.

Podľa slov Fedora môžeme čakať komunikačný koncept, ktorý na Slovensku ešte žiadna banka nepoužila. Banka si koncept navrhla sama bez reklamnej agentúry, pracovala na ňom od jesene minulého roka. Na nápad použila svoj vlastný interný tím v kombinácii s externými freelancermi. Viac o tom, čo motivovalo banku k tomuto kroku, sa dočítate v StratégiachSúčasťou repozicioningu bude aj úprava produktového portfólia. 

Banka vstúpila na trhu pred viac než štyrmi rokmi, jej vstup kreatívne zastrešila reklamná agentúra MUW Digital, v roku 2013 ju vystriedala Zaraguza, ktorá je podpísaná pod retro konceptom a následne "sviežim" konceptom. Zaraguza ostáva pre banku realizovať online komunikáciu. 

"Zmena je kontinuálna. Zároveň reagujeme na silný konkurenčný boj bánk. Sme presvedčení, že moderné bankovníctvo má byť o atraktívnych produktoch a férovom postoji k zákazníkom," vysvetľuje, čo predchádzalo rozhodnutiu repozicionovať Bohdan Fedor. Od zmeny očakáva, že posilní vnímanie značky, a väčšiu penetráciu produktov. 

Prvý spot v novom koncepte bude on air už o pár dní, približne začiatkom budúceho týždňa. Na našom trhu ide o druhý prípad, kedy sa značka o svoju kreativitu stará sama, bez agentúry. Príkladom je O2, ktorý funguje s tzv. inhouse agentúrou od júna minulého roka. 

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 08:09