Nová agentúra zabezpečí korporátnu komunikáciu aj programové PR. Zmena sa týka slovenského a českého trhu.
Spoločnosť Discovery Networks CEEMEA mení na Slovensku a v Česku agentúru. Ku koncu septembra ukončila spoluprácu s PRAM Consulting. Nahrádza ju Ewing PR.
Ako pre Stratégie uviedol manažér korporátnej komunikácie Discovery Networks CEEMEA Piotr Kabala, Ewing PR zastreší korporátnu komunikáciu a tiež programové PR. Agentúru vybrali na základe pitchu.
Discovery Networks CEEMEA na Slovensku a v Česku prevádzkuje niekoľko dokumentárnych televíznych staníc. Najväčšiu distribúciu v kábli, satelite a IPTV majú Discovery Channel a Animal Planet. Do portfólia patria tiež Discovery Science, Discovery World, Discovery Travel & Living, Discovery HD Showcase a ID: Investigation Discovery. Najnovšie pribudol kanál cieliaci na ženy od 25 do 49 rokov TLC. Discovery Networks je jediným hráčom na trhu káblových dokumentárnych kanálov, ktorý okrem českého dabingu využíva aj slovenský. Na kľúčových staniciach má slovenské znenie tretinový podiel vo vysielaní.
Medzi klientov Ewing PR patria podľa oficiálneho webu Český statistický úřad, TNT Express, Equa Bank, Home Credit, Passerinvest Group a ďalší. Na Slovensku agentúra pôsobí pod názvom Ewing Slovensko.
Prvou agentúrou, s ktorou u nás začala spoločnosť Discovery Networks spolupracovať, bola Mmd v roku 2006. Dovtedy na trhu fungovala bez korporátneho PR; programové plány i s anotáciami a každomesačnými highlightmi distribuovala spoločnosť Zone Vision (Zonemedia), ktorá stanice z portfólia Discovery v tom čase zastupovala aj pri rokovaniach s káblovými či satelitnými operátormi. V roku 2009 si Discovery Networks našlo na korporátnu komunikáciu agentúru PRime time.
Zdroj: Ivan Krasko