Informáciu o redizajne predajní Lidl zverejnil portál aktuality.sk. Lidl, podľa portálu, už nechce byť vnímaný ako lacný diskont. Preto mení vzhľad prevádzok, pridáva viac luxusného tovaru, čím chce prilákať bohatších zákazníkov. Lidl redizajnuje predajne v celej Európe. Na Slovensku je prvou predajňou v novom dizajne prevádzka v Piešťanoch.
„Zmodernizované predajne majú kompletne nový dizajn vnútorných priestorov, ktorému dominuje sivá farba. V rámci modernizácie zväčšujeme priestor pre ponuku čerstvého pečiva a mäsa, zvyšujeme počet chladiacich vitrín a poskytujeme väčší priestor pre ponuku akčného tovaru," priblížil Tomáš Bezák, hovorca Lidl SR..
Nová stratégia reťazca súvisí s jeho zámerom vstúpiť na silno konkurenčný trh USA.
O priblíženie nového konceptu predajní Stratégie požiadali spoločnosť Lidl na Slovensku. Na odpoveď čakáme.
Zdroj: red