McDonald’s skúša úplnú novinku, pri ktorej sa už netreba čakať v rade a spoliehať sa iba na štandardnú ponuku z menu.
“Gourmet” novinka mení McDonald’s, na aký sme boli doteraz zvyknutí. Ako to funguje? Zákazník príde do McDonald’s a namiesto toho, aby stál v rade a nadiktoval svoju objednávku, použije veľkú dotykovú objednávku, kde vyťuká, čo chce. A novinka číslo dva: nemusí to byť len štandardný burger z mcdonaldovského menu. Zákazník si totiž v duchu hesla "Create Your Taste" môže vybrať vlastné suroviny - od syrov, počtu plátkov mäsa až po zeleninu a omáčku. A do tretice zmena: obsluha mu potom donesie objednávku priamo k stolu. Na štýlovom drevenom podnose a s hranolčekmi v kovových mriežkach.
Novinku zatiaľ testujú v jednej prevádzke v Austrálii. V prípade pozitívnych reakcií sa rozšíri do celej krajiny. A do úvahy v neskoršom horizonte prichádza aj adaptovanie do iných krajín, keďže McDonald’s často adaptuje svoje úspešné koncepty medzinárodne.
- Prečítajte si tiež Takto sa mení McDonald’s: 5 noviniek, ktoré ho ovplyvnia
Informáciu ako prvý priniesol austrálsky portál News.com.au, všimol si ju aj český m-journal.cz.
Zdroj: Ivan Krasko