Tibor Búza
StoryEditor

Misia verejnoprávnosti: RTVS má novú kampaň

05.11.2013, 08:22
Zámerom je osloviť čo najviac divákov a poslucháčov, desiatky rokov pôsobenia chce verejnoprávny telerozhlas pretaviť na dôveru v toto médium.

Manažment verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska predstavil komunikačný projekt Misia verejnoprávnosti.

Projekt je rozdelený do šiestich častí, ktorými sú Univerzálnosť a zrozumiteľnosť, Nezávislosť, Kvalita, Rozmanitosť, Inovácia a Zodpovednosť. Jeho zámerom je osloviť čo najviac divákov a poslucháčov, desiatky rokov pôsobenia chce verejnoprávny telerozhlas pretaviť na dôveru v toto médium.

Pri externej komunikácii realizuje RTVS kampaň Bez reklamy, v ktorej oslovuje divákov aj poslucháčov s tým, že vysielané televízne programy neprerušuje reklamnými brejkmi. Vyplýva to aj zo zákona o vysielaní a retransmisii, ktorý neumožňuje verejnoprávnemu vysielateľovi prerušiť vysielané programy, na rozdiel od komerčných médií môže reklamný blok zaradiť iba medzi jednotlivými programami. Misia verejnoprávnosti má byť druhou etapou kampane smerom k diváckej verejnosti.

"Našou úlohou je pozerať sa do budúcnosti, formovať ju, a naplniť obsahom. Sme povinní sa zaoberať verejnoprávnosťou a chceme predstaviť hodnoty verejnoprávnosti, ktorých ambíciou nie je len urobiť kreatívnu kampaň a odprezentovať ju verejnosti, ale aj naplniť tie hodnoty konkrétnym obsahom, byť schopní v časovom horizonte, ktorý je merateľný, priniesť obsah, ktorý každú z tých hodnôt reprezentuje," uviedol k prezentácii generálny riaditeľ RTVS Václav Mika.

Podľa jeho slov sú tieto hodnoty aktualizované vo verejnoprávnych médiách, ktoré sú členmi EBU, telerozhlas sa snaží priniesť ich v takej podobe, ktorú si bude vedieť osvojiť a ktorá bude zrozumiteľná aj verejnosti.

http://youtu.be/V88eDOU424E

Zdroj: TASR

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 15:09