Dnes štartuje prvá reklamná kampaň nového pivárenského konceptu Klubovňa od Medusa Group. Stratégie o tom informovala event2all.
Ako uvádza agentúra, komiksové vizuály bilbordov "zdôrazňujú fakt, že pri pive sa môže stretnúť v mieri ktokoľvek s kýmkoľvek. Aj katolícky duchovný so zvodnou ženou, pankáč s mamou i topmanažér so študentom". Ich autorom je Danglár.
Medusa Group plánuje otvárať pivárne po celom Slovensku, má ich byť približne 20 v každom väčšom meste. Prvá z nich bude v Bratislave pri OC Central a otvoria ju v marci: "Naša prvá Klubovňa je pri Centráli v blízkosti zimného štadióna. Preto veľká časť výzdoby našej novej pivárne bude venovaná práve hokeju v Bratislave," hovorí majiteľ Medusa Group Peter Štecko, ktorý verí, že ňou zaujme športových fanúšikov.
V Klubovniach sa podľa event2all bude čapovať pivo Zlatý Bažant od spoločnosti Heineken, ktorá sa stala výhradným partnerom konceptu.
Zdroj: red, ik