StoryEditor

Pivárenský koncept Klubovňa má prvú kampaň. Pozrite si ju

06.02.2014, 08:57
Komiksové vizuály od Danglára a nápad, s ktorým chce Medusa Group ísť do celého Slovensko. Sieť pivární sa predstavuje.

Dnes štartuje prvá reklamná kampaň nového pivárenského konceptu Klubovňa od Medusa Group. Stratégie o tom informovala event2all.

Ako uvádza agentúra, komiksové vizuály bilbordov "zdôrazňujú fakt, že pri pive sa môže stretnúť v mieri ktokoľvek s kýmkoľvek. Aj katolícky duchovný so zvodnou ženou, pankáč s mamou i topmanažér so študentom". Ich autorom je Danglár.

Medusa Group plánuje otvárať pivárne po celom Slovensku, má ich byť približne 20 v každom väčšom meste. Prvá z nich bude v Bratislave pri OC Central a otvoria ju v marci: "Naša prvá Klubovňa je pri Centráli v blízkosti zimného štadióna. Preto veľká časť výzdoby našej novej pivárne bude venovaná práve hokeju v Bratislave," hovorí majiteľ Medusa Group Peter Štecko, ktorý verí, že ňou zaujme športových fanúšikov.

V Klubovniach sa podľa event2all bude čapovať pivo Zlatý Bažant od spoločnosti Heineken, ktorá sa stala výhradným partnerom konceptu.

Zdroj: red, ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 08:38