Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A 4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži.
V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Je špecifické tým, že oslavuje dvadsať rokov. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress, a.s., v ktorom mesačník vychádza, Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách.
86 strán exkluzívnej prílohy mapuje najdôležitejšie udalosti a fakty, ktoré za dvadsať rokov formovali tento trh. Nemenej zaujímavé sú výroky, ktorými osobnosti z brandže komentovali aktuálny vývoj na trhu za uplynulých dvadsať rokov. V špeciálnej prílohe tak nechýbajú také udalosti ako vznik nových televízií, denníkov a časopisov, najoceňovanejšie slovenské reklamy, rebranding významných zadávateľov a mnohé ďalšie.
Nový layout Stratégií pochádza z dielne agentúry KOMPLOT advertising.
Príloha Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ecopress