Po skončení majstrovstiev sveta vo futbale nastali výraznejšie televízne posuny. Minulý týždeň narástla Markíza, kým Jednotka klesla z futbalových nadpriemerov na svoje bežné hodnoty.
Markíza si polepšila na 22,1 % celodenne a 24,5 % v prime-time v cieľovej skupine 12-54. Oproti predošlému týždňu to znamená nárast o niekoľko bodov celodenne a 1,4-bodové zlepšenie v hlavnom vysielacom čase.
Na Markíze išiel najsledovanejší program týždňa, ktorým sa stali nedeľné Televízne noviny (289 tisíc divákov v 12-54, rating 8,9 %, share 38,2 %).
Markíza odvysielala aj najsledovanejšiu akvizíciu týždňa, pondelkovú komédiu s Adamom Sandlerom Zohan: Krycie meno kaderník (You Don't Mess with the Zohan). V reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 si ju pozrelo 275 tisíc divákov (rating 8,5 %, share 28,2 %). Do top 10 sa dostal aj stredajší film Markízy Zámena (The Switch, 245 tisíc, 7,5 %, 26,7 % v 12-54) s Jennifer Aniston a nedeľný Da Vinciho kód (The Da Vinci Code, 238 tisíc, 7,3 %, 25,2 %).
Doma dosiahla 4,1/3,6 % celodenne/v prime-time, Dajto 3,7/4,1 % a skupina CME mala dokopy 30,0/32,2 %. Takto sa jej darilo týždeň predtým.
Top 5 najsledovanejších relácií TV Markíza v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Televízne noviny | Nedeľa 20.07.2014 , 19:00 | 289 tisíc | 8,9 % | 38,2 % |
2. | Zohan: Krycie meno kaderník | Pondelok 14.07.2014 , 20:28 | 275 tisíc | 8,5 % | 28,2 % |
3. | Zámena | Streda 16.07.2014 , 20:29 | 245 tisíc | 7,5 % | 26,7 % |
4. | Športové noviny | Pondelok 14.07.2014 , 19:59 | 239 tisíc | 7,4 % | 30,0 % |
5. | Da Vinciho kód | Nedeľa 20.07.2014 , 20:29 | 238 tisíc | 7,3 % | 25,2 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Doma v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Fatmagül | Pondelok 14.07.2014 , 21:28 | 67 tisíc | 2,1 % | 6,8 % |
2. | Fatmagül | Utorok 15.07.2014 , 22:37 | 67 tisíc | 2,1 % | 11,2 % |
3. | Fatmagül | Pondelok 14.07.2014 , 22:36 | 66 tisíc | 2,0 % | 11,1 % |
4. | Fatmagül | Streda 16.07.2014 , 22:35 | 59 tisíc | 1,8 % | 10,3 % |
5. | Svadba naslepo | Nedeľa 20.07.2014 , 21:46 | 59 tisíc | 1,8 % | 7,0 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Dajto v minulom týždni (12-54)
Miesto | Titul | Dátum | Počet divákov | Rating | Share |
1. | Veľké riziko | Štvrtok 17.07.2014 , 20:15 | 78 tisíc | 2,4 % | 8,0 % |
2. | Prioritný cieľ | Streda 16.07.2014 , 20:15 | 58 tisíc | 1,8 % | 6,3 % |
3. | Prúd času | Piatok 18.07.2014 , 20:15 | 54 tisíc | 1,7 % | 6,4 % |
4. | NCIS: Los Angeles II. | Sobota 19.07.2014 , 22:11 | 48 tisíc | 1,5 % | 6,0 % |
5. | Tornádo v New Yorku | Pondelok 14.07.2014 , 20:16 | 47 tisíc | 1,4 % | 4,8 % |
Ak vás zaujímajú aj miesta 6. až 10. pre stanice skupiny Markíza, rozšírený rebríček nájdete v Google+ profile Stratégií.
Skupina Joj mala dokopy s troma kanálmi okrem Senzi približne 22,7-percentný trhový podiel celodenne v 12-54. Joj získala 15,5 %, Plus 5,0 % a Wau 2,2 %. Skupina Joj nám zatiaľ nedodala tabuľky top programov, po ich získaní budeme správu aktualizovať.
Verejnoprávna RTVS už nevysielala silné futbalové zápasy, preto vo svojej cieľovej skupine 12+ podľa očakávania medzitýždenne klesla na 14,2 % celodenne a 14,3 % v prime-time v 12+. Jednotka mala 8,5/11,5 % a Dvojka 5,7/2,8 %. Dvojka si celodenne udržala sezónne nadpriemernú hodnotu, vďačí za to silnej Tour de France.
Na Jednotke dobre odštartoval letný projekt Naj dedinka Slovenska; prekonal 300-tisícovú sledovanosť v 12+ (rating 6,6 %, share 19,8 %).
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | Naj dedinka Slovenska | Piatok 18.7.2014 , 20:20 | 6,6 % | 19,8 % |
2. | Nikto nie je dokonalý | Utorok 15.7.2014 , 20:20 | 6,1 % | 17,1 % |
3. | Góly - body - sekundy | Štvrtok 17.7.2014 , 19:52 | 5,9 % | 16,8 % |
4. | Žena,ktorá sa vracia | Štvrtok 17.7.2014 , 20:22 | 4,7 % | 12,4 % |
5. | Vojvodkyňa | Pondelok 14.7.2014 , 20:21 | 4,3 % | 11,5 % |
Top 5 najsledovanejších relácií Jednotky v minulom týždni (12+)
Miesto | Titul | Dátum | Rating | Share |
1. | Tour de France | Nedeľa 20.7.14 , 14:18 | 3,9 % | 17,1 % |
2. | Tour de France | Piatok 18.7.14 , 14:10 | 3,6 % | 24,2 % |
3. | Tour de France | Štvrtok 17.7.14 , 14:10 | 3,5 % | 22,7 % |
4. | Tour de France | Pondelok 14.7.14 , 14:10 | 3,3 % | 21,1 % |
5. | Tour de France | Sobota 19.7.14 , 13:15 | 3,1 % | 22,0 % |
Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (29. týždeň, celodenne)
Markíza | 22,1 % | + 2,7 |
Joj | 15,5 % | + 0,5 |
Plus | 5,0 % | + 0,5 |
Doma | 4,1 % | 0 |
Dajto | 3,7 % | + 0,4 |
Wau | 2,2 % | 0 |
Senzi | N/A | N/A |
Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (29. týždeň, celodenne)
Jednotka | 8,5 % | - 4,8 |
Dvojka | 5,7 % | - 0,1 |
Čo ovplyvní sledovanosť v aktuálnom 30. týždni:
- pokračovanie letných štruktúr
- záverečná fáza Tour de France (koniec 27. júla)
Viac informácií o sledovanosti za minulý týždeň:
- správa Stratégií: Peoplemetre na Slovensku pokračujú až do roku 2021 cez TNS Slovakia
zdroj dát: PMT/TNS SK
Poznámka: rebríček kanálov Markízy a Joj obsahuje všetky najsledovanejšie relácie - aj tie, čo sa opakujú. Top 5 staníc skupiny RTVS obsahuje v prípade opakujúcich sa relácií len výsledok tej najsledovanejšej.
Zdroj: Ivan Krasko