Televízie Markíza a Joj finišujú s kampaňou pred štartom svojich kľúčových večerných seriálov. Už v pondelok sa vráti Búrlivé víno aj Divoké kone. Stratégie sa pozreli na to, ako vyzerajú ich kampane v týchto dňoch.
Markíza v upútavkách pozýva sledovať nové časti “vášho najobľúbenejšieho seriálu”. V televíznej kampani upozorňuje aj na nové postavy - jedným z kľúčových nováčikov v seriáli bude Tomáš Maštalír, ktorý do Búrlivého vína prechádza po tom, čo Markíza ukončila denný seriál Chlapi neplačú.
Kampaň je klasicky "dejová", Markíza v upútavkách otvára zvraty, ktoré nová séria prinesie:
Aj TV Joj ťahá upútavkovú kampaň na Divoké kone cez príbehy, avizuje napríklad, že "na statku sa všetko zmení". Podtitulom jesennej série bude "Všetko je inak".
Stanica zároveň zorganizovala event pre novinárov, na ktorom mala premietať prvú časť novej série za účasti hercov a tvorcov.
Nováčkmi v Divokých koňoch bude napríklad Csongor Kassai v komediálnej úlohe alebo Juraj Rašla, ktorý si zahrá režisére s rodinnými problémami.
Búrlivé víno aj Divoké kone odštartujú v pondelok 17. augusta. Oba sa budú vysielať v rovnakom čase ako doteraz, teda o 20:30. Viac informácií.
Zdroj: ik