StoryEditor

Búrlivé víno: Akú malo sledovanosť finále série

27.06.2014, 16:17
Seriál TV Markíza uzavrel sezónu 2013/2014. Pozrite si sledovanosť.

Na Markíze včera finišovalo Búrlivé víno. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo 373-tisícovú sledovanosť (rating 11,5 %, share 32,9 %). Bežné výkony Markízy sú momentálne nižšie -minulý týždeň mala share 22,4 %.

V univerzálnej skupine 12+ videlo Búrlivé víno 775 tisíc divákov.

Búrlivé víno sa na Markízu vráti s premiérovými epizódami po letnej prestávke. Viac informácií o dlhodobej sledovanosti seriálu prinesú Stratégie neskôr.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 22:33