Jednotka RTVS spustila novinku - game show Čo ja viem. V piatok večer ju sledovalo 332 tisíc divákov v cieľovej skupine 12+, mala podiel 16,4 % a bola trhovou dvojkou.
Pre Jednotku ide o nadpriemer, keďže jej sezónne výkony sú iba jednociferné. Čo ja viem nadviazalo na "entertainment" piatky, ktoré si Jednotka dlhodobo buduje: nedávno v piatkové večery ponúkala 5 proti 5 live, na jeseň bola ťažiskovým projektom šou Milujem Slovensko a minulé sezóny zase Legendy popu.
Ďalšie cieľovky Čo ja viem komunikuje RTVS v tlačovej správe.
RTVS kúpila licenciu od holandskej spoločnosti Talpa Media; novinka Jednotky vznikle podľa formátu What do I Know?! Zaplatila za ňu 79 568,38 eur, za čo získala práva na program v celkovom objeme 17 hodín. Šou vyrába v spolupráci s Eibner Production, ktorej platí 611 540 € aj s daňou. Prečítajte si viac o Čo ja viem.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko