StoryEditor

Ďalšia zmena v manažmente JOJ Group

27.01.2014, 16:14
Podľa našich informácií sa dnes Michal Drobník rozhodol ukončiť svoje krátke pôsobenie v televízii JOJ. Kto bude jeho nástupcom?

Po necelých dvoch mesiacoch odchádza z JOJky jej marketingový riaditeľ.

Podľa našich informácií sa dnes Michal Drobník rozhodol ukončiť svoje krátke pôsobenie v televízii JOJ. Na pozíciu nového riaditeľa Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz JOJ Group pritom nastúpil len nedávno - oficiálne 2. decembra 2013.

Televízia túto zmenu na poste svojho marketingového šéfa zatiaľ oficiálne nekomunikovala. Čakáme tiež na odpoveď, kto bude jeho nástupcom.

Zdroj: Miroslava Klempová

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 14:51