Televízia Markíza spúšťa kasting do štvrtej série reality šou Farma. Od štvrtka nasadzuje do vysielania náborové spoty a sprístupní registračný formulár na webe farma.markiza.sk. Potenciálnych účastníkov láka na výhru 50 tisíc eur.
Markíza naposledy vysielala Farmu na jeseň minulého roka. Najvyššiu sledovanosť celej série dosiahlo finále 16. decembra: celkovo 890 tisíc v 12+, z toho 547 tisíc v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54. Trhový podiel v tejto cieľovke bol 39,1 %.
Farma vzniká podľa licencie spoločnosti Strix Television. Formát The Farm sa na obrazovkách Markízy objavuje od leta 2011. Úplne prvú sériu nasadila stanica v medzisezónnom letnom období a dosiahla s ňou priemerný podiel 42,1 % v 12-54. Silnejšia bola u žien než mužov, z regiónov dominoval banskobystrický. Kompletné výsledky sledovanosti prvej série.
http://youtu.be/InuIKcPHsn0
Zdroj: Ivan Krasko