Markíza a Nova začali vysielať druhú sériu Hlasu Česko Slovenska. Prvá epizóda včera zaujala skoro 650 tisíc Slovákov a 800 tisíc Čechov.
Na Slovensko mal Hlas Česko Slovenska 648-tisícovú sledovanosť v 12+. V reklamne dôležitej cieľovej skupine do 54 rokov z nich boli skoro dve tretiny: 426 tisíc (rating 12,9 %) a Hlas sa stal najsledovanejším programom dňa. Trhový podiel v 12-54 dosiahol 34,8 %. Pre Markízu je to nadpriemer, minulý týždeň mala 26,4 %.
Hlas Česko Slovenska dosiahol podobné výsledky, s akými sa pred dvoma rokmi lúčil s trhom: finále v júni 2012 malo 34,1 % v 12-54. Je to slabší výsledok, než pri akom na jar 2012 štartoval - prvá séria začínala nad štyridsiatkou. Treba však poznamenať, že prvý Hlas sa vysielal v iný deň - v tradične divácky silnejšiu nedeľu. A zároveň išlo o absolútnu novinku na trhu.
V Česku na TV Nova mal Hlas podľa MediaGuru.cz 797 tisíc divákov v 12+ a v reklamne zaujímavej cieľovke mladých od 15 do 54 rokov získal podiel 31 %. Pre Novu je to výkon okolo jej priemerov; minulý týždeň mala 28,9 %. Web poznamenáva, že reprízam Kriminálky Anděl sa v 15+ v tomto slote darilo lepšie a mali nad miliónom divákov. Spevácka šou však ľahko vyhrala u mladých, keďže Cesty domů na Prime mali 11 % a Pošta pro tebe na ČT1 iba 7 %. Oba sú totiž produkty pre starších: v 15+ mali Cesty domů 19 % a Hlas iba o bod viac.
zdroj dát (SR): PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko