Aj tretia epizóda seriálu Horná Dolná Markíze vyšla. Včera priniesol komediálny seriál s Petrou Polnišovou 599-tisícovú sledovanosť v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54.
Seriál dosiahol v tejto cieľovke trhový podiel 46,6 %. Oproti predošlému týždňu zaznamenal pokles, ale stále je to číslo výnimočné na slovenský televízny trh, kde sa za úspech v prime-time považujú 30-percentné podiely v prípade Markízy a 20-percentné pri TV Joj.
Hornú Dolnú videlo v širšej skupine 12+ presne 857 tisíc divákov.
Po Hornej Dolnej išla na Markíze reprízová komédia Slunce, seno, jahody, ktorá priniesla staničný nadpriemer (278 tisíc divákov v 12-54, rating 8,5 %, share 31,8 % a 606 tisíc divákov v 12+).
Sledovanosť seriálu Horná Dolná - pondelok 19. januára 2015, 20:30-21:31, Markíza
Parameter | Počet divákov | Rating | Share |
12+ | 857 tisíc | 18,4 % | 38,3 % |
12-54 | 599 tisíc | 18,4 % | 46,6 % |
12-34 | 230 tisíc | 13,3 % | 48,9 % |
35-54 | 369 tisíc | 24,1 % | 45,3 % |
muži 12-54 | 298 tisíc | 18,1 % | 48,6 % |
ženy 12-54 | 301 tisíc | 18,7 % | 44,8 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko