"Teším sa, že tvoríme časopis pre ženy, ktoré robia všetko pre to, aby boli spokojné," prihovára sa šéfredatorka Eva - Evita Urbaníková v teasingovej kampani na nový magazín, ktorý nesie názov po svojej šéfredaktorke Evite, svojim budúcim čitateľkám. Vydavateľstvo Mafra Slovakia prichádza už koncom apríla s prvým vydaním, na titulnej strane so samotnou Evitou. "Myslíme si, že v ženskom segmente je priestor pre produkt, ktorý pripravujeme. Ženy si jednoducho zaslúžia časopis, ktorý sa na nič nehrá a ponúka skutočný život. Aj preto sme si vybrali ako tvár časopisu Evitu, pretože ona vďaka svojim skúsenostiam pozná ženy a vie čo chcú", povedal o novom projekte vydavateľstva Mafra Slovakia jeho šéf - Vladimír Mužík. Evita zároveň predstavuje cieľovú skupinu - bonitnú, vo veku 25 +.
Časopis Evita sa prýkrát objaví na trhu koncom apríla, na 148 stranách, za cenu 2,40 eur. Bude vychádzať ako mesačník. Layout vyrába agentúra Komplot advertising. Kampaň na nový magazín pripravuje agentúra Creative department Simony Bubánovej. Vydavateľstvo spustilo na facebooku teasingovú kampaň so zaujímavu výhrou pre čitateľky. Za necelý deň získal magazín na sociálnej sieti 1 000 priaznivcov.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: red