Najvýkonnejšia relácia televízie Markíza Modré z neba po prestávke včera vstúpila do jarnej sezóny. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahla trhový podiel 35,4 %, čo znamená staničný nadpriemer. Joj konkurovala akvizíčným seriálom Kuriér (The Transporter), ktorý jej dlhodobo robí slabšie čísla. Na Jednotke RTVS dosiahol nadpriemer zápas Ligy majstrov Paríž SG - Valencia.
Dokopy videlo Vila Rozborila a jeho šou 796 tisíc divákov (12+). Relácia sa teda vrátila rovnako silná ako na jeseň; vtedy si jej štart pozrelo 798 tisíc ľudí. Vzhľadom na slabšie konkurenčné prostredie bez futbalu na RTVS však mala s prvou jesennou časťou vyšší share: 38,2 % v 12-54. Celkovo ju za celú jeseň podľa tlačovej správy pozerávalo 836 tisíc divákov (12+) a mala trhový podiel 37,6 % v 12-54. Modré z neba sa na Markíze vysiela od roku 2008.
Zdroj: Ivan Krasko