Včerajšie Modré z neba, do ktorého prišiel aj slovenský premiér Robert Fico, videlo rovných 900 tisíc divákov starších ako 12 rokov. Nič iné s výnimkou spravodajstva nemalo na slovenských obrazovkách v tomto roku viac divákov.
Vydanie s Robertom Ficom prinieslo najvyššiu sledovanosť Modrému z neba od Vianoc a bolo piatou najsledovanejšou epizódou za posledný rok. Najviac divákov si šou zaplo v žilinskom regióne.
V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Modré z neba trhový podiel 36,0 %, čo je pre Markízu nadpriemer. Joj konkurovala seriálom Kosti: prvá časť mala takmer 22 %, druhá 24 %. Silnejšia než po iné dni bola aj Jednotka RTVS: zápas Ligy majstrov Real Madrid - Galatasaray dosahoval 10-percentné podiely u mladých divákov.
Fico pritiahol porovnateľný počet divákov ako pred rokom prezident Ivan Gašparovič: epizódu s hlavou štátu pozeralo 890 tisíc ľudí.
Modré z neba v stredu 3. apríla
Deti 4-11: 17 tisíc divákov/podiel 31,1 %
12+: 900 tisíc/42,7 %
12-54: 433 tisíc/36,0 %
12-34: 155 tisíc/35,1 %
35-54: 278 tisíc/36,6 %
55+: 467 tisíc/51,4 %
muži 12-54: 179 tisíc/30,2 %
ženy 12-54: 254 tisíc/41,7 %
Bratislavský región 12-54: 10 tisíc/9,0 %
Trnavský región 12-54: 52 tisíc/38,4 %
Trenčiansky región 12-54: 54 tisíc/43,3 %
Nitriansky región 12-54: 50 tisíc/30,0 %
Žilinský región 12-54: 71 tisíc/41,4 %
Banskobystrický región 12-54: 61 tisíc/38,1 %
Prešovský región 12-54: 70 tisíc/43,2 %
Košický región 12-54: 66 tisíc/37,6 %
Zdroj: Ivan Krasko