StoryEditor

Obchod v JOJ riadi odvčera Renáta Macková

05.11.2013, 16:29
Výkonná riaditeľka pre obchodnú stratégiu JOJ Group spadá po novom pod finančný úsek televízie.

Výkonná riaditeľka pre obchodnú stratégiu JOJ Group spadá pod finančný úsek televízie.

Po včerajších správach o zmenách v TOP manažmente JOJ Group a nastavení novej organizačnej štruktúry dnes televízna skupina potvrdila, že novovytvorenú funkciu "výkonný riaditeľ pre obchodnú stratégiu" bude zastávať Renáta Macková.

Na otázku Stratégií, prečo doteraz nekomunikovala novú pozíciu doterajšieho šéfa obchodu Martina Herža, sme z televízie zatiaľ nedostali odpoveď.

Správu preto budeme aktualizovať.

 

Oficiálne znenie TS JOJ Group:

Dňa 4. 11. 2013 bol Úsek obchodu v rámci organizačných zmien začlenený pod finančný úsek a súčasne bola vytvorená pozícia výkonného riaditeľa pre obchodnú stratégiu JOJ Group, ktorú od spomínaného dátumu zastáva Renáta Macková.

Renáta Macková bola pri zrode obchodného oddelenia televízie Markíza a 12 rokov pôsobila na pozícii obchodného manažéra. Následne päť rokov úspešne riadila vlastnú reklamnú agentúru.

Zdroj: mia

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. september 2024 07:39