Televízia Markíza pripravuje na najbližšie obdobie niekoľko nových formátov, aj úplne novú súťažno-zábavnú šou.
Televízia Markíza sa so zábavnými formátmi, ako je Horná Dolná, Kredenc či Tvoja tvár znie povedome, trafila presne do vkusu divákov, ktorí si chcú pri televízore oddýchnuť a zabaviť sa. Ako je televízia spokojná s výsledkami prvého kvartálu a čo nové pripravuje pre divákov, hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
Ako ste spokojní s výsledkami sledovanosti prvého kvartálu tohto roka?
Teší nás, že skupina Markíza si aj v čoraz náročnejšom konkurenčnom prostredí udržala stabilnú pozíciu lídra na trhu. Tento rok oslávi Markíza svoje 20-te narodeniny a sme vďační za divácku priazeň počas celých tých 20 rokov.
Čo vám podľa vás vyšlo tento rok najlepšie?
Jednoznačným kráľom slovenského televízneho trhu a obrovským diváckym fenoménom bol aj v prvých troch mesiacoch roku 2016 komediálny seriál Horná Dolná. Svoje rekordy každým týždňom prekonáva aj úplne nová a čoraz obľúbenejšia zábavná šou pre celú rodinu Tvoja tvár znie povedome, v ktorej sa osem slovenských osobností doslova prevteľuje do kože svetoznámych celebrít. Hrdí sme aj na náš spravodajský tím, ktorý odviedol skvelú prácu pri pokrývaní diania okolo parlamentných volieb, o čom svedčia aj výborné výsledky sledovanosti.
Je niečo, čo vás v súvislosti s programovou štruktúrou televízií prekvapilo?
Už od minulého roku prevláda na slovenských obrazovkách trend zábavy, čo potvrdzujú skvelé výsledky či už Hornej Dolnej, šou Tvoja tvár znie povedome, ako aj skeč-šou Kredenc, či hudobno-zábavnej Chart Show. Diváci si chcú pri televíznych obrazovkách oddýchnuť, zabaviť sa a preto volia tieto žánre. Očakávali sme, že tento trend z minulého roku bude pokračovať aj túto sezónu a preto sme priniesli do našej štruktúry novinky primárne z tejto oblasti. Avšak keďže sme plnoformátová televízia pre celú rodinu, chystáme do vysielania aj iné žánre, aby sme mohli našim divákom a klientom poskytnúť čo najširšiu škálu programov.
Čo chystáte do ďalšej sezóny? Ktorému projektu najviac veríte?
Jarná sezóna a všetky kľúčové formáty sú už naplno rozbehnuté, diváci sa však ešte do leta môžu tešiť aj na premiérové časti obľúbenej šou Svokra. Na najbližšie obdobie pripravujeme tiež niekoľko nových formátov, medzi inými aj úplne novú súťažno-zábavnú šou s názvom „Dobre vedieť!“.
V akej nálade sa budú niesť prevažne vaše projekty?
Momentálne, ako som spomínala, prevláda zábava (Horná Dolná, Tvoja tvár znie povedome, Kredenc, Chart Show) a súťažné reality šou (Farma, MasterChef Slovensko), určite však nezanevrieme ani na hrané seriály a ďalšie žánre. Pestrosť je pre nás kľúčová, aby sme vždy ponúkali niečo pre každého.
Mohlo by vás zaujímať aj:
Ivana Semjanová: Snažíme sa ponúkať divákom pestrý rodinný program
Zdroj: Katarína Hrnčárová