Včera odštartovala reality šou Farmár hľadá ženu 4. "Predstavenie farmárov" nasadila Joj za Divoké kone. Približne 90-minútovú reláciu, končiacu až po 23. hodine, si pozrelo 206 tisíc divákov v 12+, z toho 123 tisíc v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54.
U mladých od 12 do 54 rokov mal Farmár trhový podiel 16,8 %. Konkurovali mu Rodinné prípady na Markíze (19,8 %), ženského diváka uberala Zakázaná láska na Doma (dve epizódy 6,5 a 7,1 %).
Pre Joj priniesol Farmár číslo okolo jej aktuálnych priemerov; minulý týždeň mala stanica 16,3 %. V prime-time sa hýbe aj nad dvadsiatkou vďaka spravodajstvu a Divokým koňom. Farmár zasahoval do prime-timu len pár minút.
Sledovanosť Farmár hľadá ženu 4: Predstavenie farmárov
(štvrtok 23. apríla 2015, od 21:45 do 23:15, TV Joj)
Skupina | Počet divákov | Rating | Share |
12-54 | 123 tisic | 3,8 % | 16,8 % |
12+ | 206 tisic | 4,4 % | 15,7 % |
zdroj dát: PMT/TNS SK
Po včerajšej predstavovacej epizóde bude mať Farmár hľadá ženu pauzu a do vysielania sa vráti až budúcu sezónu 2015/2016.
Farmár hľadá ženu je na slovenských obrazovkách späť po niekoľkoročnej prestávke: naposledy išiel v roku 2012. Séria číslo 4 má byť oproti predošlým trom iná: romantická, jemnejšia, skutočnejšia a o hľadaní skutočnej lásky, sľubuje televízia. Joj vymenila tvorcov, režisérom "nového" Farmára je Jan Bělohlavý, ktorý má skúsenosti s týmto formátom z Česka, kde robil lokálnu verziu pre Primu. Viac informácií.
Farmár sa naposledy vysielal v sezóne 2012/2013, takúto mal sledovanosť. Prvýkrát sa objavil na Joj v roku 2010, sledovanosť nájdete tu.
Včerajšia epizóda:
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko