Televízie Markíza a Joj včera po zimnej prestávky vrátili do programu svoje prime-timové seriály Búrlivé víno a Panelák.
Návrat Búrlivého vína si včera pozrelo podľa tlačovej správy 806 tisíc divákov v 12+. V reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 zaznamenal seriál trhový podiel 31,0 %. Pre Markízu je to staničný nadpriemer: predošlý týždeň mala bez Búrlivého vína celodenný podiel 24,8 % a prime-timový 28,0 %. Seriál dosiahol porovnateľný výkon ako pred prestávkou: na jeseň sa jeho podiely pohybovali od 31 do 33 %. Pozrite si kompletné výsledky v správe Búrlivé víno: Čo za rok dosiahol seriál Markízy.
Nový Panelák na Joj obsadil 24 % trhu v 12-54, ako informuje Mediaboom.sk. Aj pre Joj ide o staničný nadpriemer: bez Paneláka mala minulý týždeň 16,8 % celodenne a 18,5 % v prime-time.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Zdroj: Ivan Krasko