Televízia Markíza včera spustila Farmu. Programovou zmenou nasadená "predpremiéra" dosiahla v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 30,7 %. Pre stanicu je to nadpriemerné číslo: za minulý týždeň mala Markíza podiel 25,9 %.
Úvodná epizóda Farmy, v ktorej televízia predstavila súťažiacich a ukázala im priestory, kde budú žiť, trvala len niečo vyše pol hodiny. Videlo ju 342 tisíc divákov v 12-54 (respektíve 561 tisíc v 12+). Joj konkurovala filmom Návrh so Sandrou Bullock.
Farma odštartovala silnejšie ako minulú sezónu na jeseň. Vtedy mala prvá, predstavovacia epizóda nižší rating aj trhový podiel. Štartovala však v piatok, čo je z hľadiska diváckeho správania sa odlišný deň. Pozrite si veľký prehľad uplynulej sezóny 2012/2013.
zdroj dát: TNS Slovakia, 2013
Zdroj: Ivan Krasko