Víťaz Grand Prix. IBM - Infarktové čítanie
StoryEditor

Slováci bodovali. Pozrite si výsledky FLEMA Media Awards 2014

15.10.2014, 21:00
MEC Slovakia sa stala top inovatívnou agentúrou, druhá skončila digita.sk a tretia Starmedia. Uspeli slovenské kampane pre Slovak Telekom, IBM a Coca-Colu.

Na 9. ročníku FLEMA Media Awards bodovali aj slovenskí hráči. Dnes večer vyhlásili víťazov súťaže oceňujúcej najlepšie mediálne kampane a kreatívne využitie médií v Česku a na Slovensku.

MEC Slovakia sa stala top inovatívnou agentúrou, druhá skončila digita.sk a tretia Starmedia.

Čo sa týka samotných prác, české získali päť cien a slovenské bodovali trikrát. Projekt agentúry digita.sk "Infarktové čítanie" pre IBM uspel ako "najlepšie využitie tlače". MEC Slovakia zase pre Telekom priniesla "najlepšie využitie TV" vďaka Superstar Social TV. A Starmedia mala podľa poroty najlepšiu kampaň "Pošli dobro ďalej" pre spoločnosť Coca-Cola.

"Infarktové čítanie" získalo aj ocenenie Grand Prix. Dostáva ho víťaz jednej z kategórií, ktorý mal v prvom kole najviac bodov od porotcov. A čo vlastne bolo to "infarktové čítanie". Prerobená titulka Stratégií - niečo ako personalizované Stratégie, ktoré slúžili ako pozvánka na konferenciu IBM. "Čo spája všetkých marketérov na Slovensku? Každý z nich číta Stratégie," uviedla agentúra v sprievodnom videu.

Slovak Telekom skončil tretí medzi "najinovatívnejšími zadávateľmi".

"Súťaž ovládli českí zadávatelia a slovenských agentúry," hovorí riaditeľ súťaže René Jež z FLEMEDIA. Ako uviedol organizátor v tlačovej správe, tento rok prišlo oveľa viac prihlášok podaných samotnými zadávateľmi alebo médiami - a mnohé z nich nakoniec aj vyhrali.

 

FLEMA Media Awards 2014 – prehľad víťazov

 

Najlepšie využitie TV: Telekom – Superstar Social TV / MEC Slovakia (sk)

Najlepšie využitie rádia: Skiareál Klínovec + Fajn rádio – Fajn lyžák na Klínovci / Media Marketing Services (cz)

Najlepšie využitie tlače: IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)

Najlepšie využitie OOH: Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)

Najlepšie využitie digitálných médií: Česká spořitelna – Sniž sazbu sobě i nejbližším v první facebookové nabídce hypoték vůbec! / Česká spořitelna (cz)

Najlepšie využitie kinoreklamy: Česká spořitelna – Rodina nás baví / MEC Czech (cz)

Najlepšia malá kampaň: Marks & Spencer – Mluvící lednice / Marks & Spencer Czech Republic (cz)

Najlepšia kampaň: Coca-cola – Pošli dobro ďalej / STARMEDIA (sk)

Grand Prix: IBM – Infarktové čítanie / digita.sk (sk)

 

Inovatívny zadávateľ

1. miesto - Marks & Spencer Czech Republic

2. miesto - Česká spořitelna

3. miesto - Slovak Telekom

 

Inovatívna agentúra

1. miesto - MEC Slovakia

2. miesto - digita.sk

3.- 4. miesto - Starmedia

3.- 4. miesto - MEC Czech

 

Prečítajte si tiež, kto vyhral pred rokom.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 00:37