Súboj seriálov Markízy a Joj včera priniesol ďalší zvrat. Búrlivé víno dosiahlo svoj zatiaľ najhorší výsledok, odkedy chodí v konkurencii Divokých koní.
Búrlivé víno malo v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 presne 249 tisíc divákov (rating 7,7 %) a trhový podiel 21 %. Divoké kone vyhrali s 272 tisíc mladými divákmi (rating 8,4 %) a podielom 22,9 %.
Prvýkrát Divoké kone porazili Búrlivé víno minulý štvrtok, no vtedy iba s tesným rozdielom tisícky mladých divákov a rating bol úplne rovnaký. Tentokrát bolo víťazstvo koní jednoznačné.
V širšej skupine 12+ aj včera zvíťazilo Búrlivé víno.
Ako si všimol Medan.sk na Facebooku, včera malo Búrlivé víno iný nábeh: Markíza totiž neodvysielala Počasie. Zlyhal ľudský faktor," tvrdí. Nábehovú krivku mu teda vytvárali len Rýchle Televízne noviny.
zdroj dát: PMT/TNS SK
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko