Teória veľkého tresku (The Big Bang Theory)
StoryEditor

Teória veľkého tresku sa vracia na Fooor. Má špeciálne promo

11.09.2013, 11:15
Nové časti pôjdu na Slovensku už od septembra. Pozrite si upútavky a detaily o sledovanosti v zahraničí.

Teória veľkého tresku sa vracia. Televízia Fooor začne už v utorok 24. septembra o 21:30 vysielať premiérovú piatu sériu. Stanica ju promuje špeciálnymi upútavkami: prebrala ich z USA a adaptovala pre Slovensko.

Doposiaľ prinášala Teória veľkého tresku stanici Fooor nadpriemernú sledovanosť: poslednú IV. sériu, vysielanú od apríla do júna, pozerávalo v priemere 26 tisíc divákov (12+). Seriál je silný najmä v reklamne zaujímavej skupine 12-54: takmer 85 % divákov seriálu na Fooore spadalo do tejto cieľovky. Trhový podiel sa hýbal na úrovni 1,8 %, čiže pre Fooor nadpriemer. Seriál sledovalo viac žien (približne 55 %) ako mužov.

Aj v Amerike mala piata séria Teórie veľkého tresku (The Big Bang Theory) dobré čísla. Podľa dát Nielsen Media Research dosahovala v skupine 18-49 sledovanosť 5,0 %. Mala prevažne mužských divákov. Silná bola aj u mladých od 18 do 34 rokov (rating 2,0 %). Piata séria sledovanosťou prekonala všetky dovtedajšie v skupine 2+: pozerávalo ju priemerne 14,9 milióna Američanov. A v skupine 18-49 si seriál medzisezónne polepšil o 25 %.

Distribučná spoločnosť Warner Bros. International Television Distribution si pochvaľuje aj výkon v zahraničí, napríklad na Novom Zélande: 5. séria mala rating 17,1 % a share 42 % v skupine 18-39 a 17,1/36 % v 25-54. Vysielala sa na stanici TV2 v stredajšom prime-time. Bola najsledovanejším sitkomom v sezóne a vôbec tretím najsledovanejším programom krajiny v cieľovke 18-39. V ďalšej krajine - Austrálii - bola najsledovanejším americkým sitkomom sezóny 2011/2012 a stanici Nine priniesla 13,2-percentný rating a 33-percentný podiel v skupine 25-54. Priemerne mala 1,5 milióna divákov, medzisezónne si polepšila takmer o tretinu. Seriálu sa tradične darilo aj v Kanade a Nemecku.

V Amerike priťahuje seriál inzerentov najmä z retailu (Walmart, Macy’s), jedál a nápojov (Canada Dry, Kellogs, Kraft, Lindt, Magnum, Nestle, Pepsico), automobilky (BMW, Chevrolet, Fiat, Kia, Mercedes-Benz, Toyota, Volkswagen), výrobcov produktov pre domácnosť (Dove, Loreal, Nikon, Procter & Gamble) či reštaurácie (Burger King, KFC, McDonald’s, Pizza Hut, Subway).

http://youtu.be/8Jv0Q0pM3uI

http://youtu.be/IrS8e9Y1-Eg

http://youtu.be/vrZX80h99IY

http://youtu.be/vkufGxsf6RI

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. máj 2024 07:59