Televízia Joj na jeseň pokračuje s Panelákom a chystá dva nové projekty do prime-timu. Stratégie prinášajú prehľad, aká bude jeseň na Joj.
Kontinuálne medializovanou témou je Vilo Rozboril a jeho nová relácia. Po niekoľkých rokoch na Markíze sa túto jeseň stane tvárou TV Joj. Jeho relácia V siedmom nebi štartuje 7. septembra a dostane vysielací čas, ktorý doteraz patril najmä talentovým šou a premiérovým americkým akvizíciám - bude chodiť vždy v nedeľu večer. Dostane 75- až 95-minútovú stopáž, režisérom je Peter Núñez.
Podobne ako pri markizáckom Modrom z neba aj tentoraz bude Rozboril s kamerou pomáhať ľuďom plniť ich želania. Televízia už nasadila kampaň, sľubuje "veľké emócie a veľké príbehy obyčajných ľudí". "Opäť prichádza čas, kedy vám na dvere zaklope nádej," hovorí.
Silným komunikačným nástrojom tejto novinky je Facebook. Vilo Rozboril a jeho tím už síce nemá prístup k Facebooku Modrého z neba, ale na podporuju jojkárskej šou V siedmom nebi využíva svoj osobný profil. A tam má vyše 175 tisíc fanúšikov. Joj zároveň buduje vlastný Facebook relácie, zatiaľ s 20 tisíc fanúšikmi.
Na Markíze bol Rozboril naposledy v decembri 2013: posledné Modré z neba malo v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 340 tisíc divákov (rating 10,3 %, share 30,9 %). Pozrite si výsledky.
Ďalšou novinkou Joj na jeseň bude Rok koňa. Televízia ho charakterizuje ako "romantický rodinný seriál s prvkami dobrodružstva". Divákov má podľa Joj zaujať silná romantická lovestory, tajomstvo z minulost ako zdroj emócií, príbeh odzrkadľujúci slovenskú realitu, humor, a romantizujúce dejové línie.
Natáča sa od júna, má byť výpravný s prevahou exteriérových scén. Stojí za ním kreatívna producentka Danica Haláková, ktorá v minulosti pripravovala markizácke Búrlivé víno, a výkonný producent Palo Polner. Režíruje Braňo Mišík.
Seriál sa odohráva v Malých Karpát a zobrazuje život na statku v kontraste s bohatstvom, korupciou a zločinom. Účinkujú Ján Dobrík, Juraj Ďuriš, Marko Igonda či Monika Šagátová.
Rokom koňa chce Joj cieliť na univerzálnych divákov od 12 do 54 rokov. Obchodným partnerom televízie ho nedávno prestavil Sales Director Joj Group Martin Heržo.
Termín štartu ani nasadenie zatiaľ Joj nezverejnila.
Pokračuje aj Panelák, ktorý sa s novými časťami vracia v pondelok 25. augusta. Štartuje rozšírenou dvojhodinovou epizódou, inak ostáva bez zmeny - s hodinovou stopážou a vysielaním v priamej konkurencii Búrlivého vína o 20:30.
Televízia už podporuje Panelák kampaňou vo svojom vysielaní:
Pôvodnú tvorbu budú na Joj zastupovať aj:
- Doktorka Ema - 14- dielny rodinný seriál "o mužoch, ženách a ich vzťahoch". Hrajú Soňa Norisová, Zuzana Kronerová, Milo Kráľ, Zuzana Haasová, Natália Germániová
- Show Jana Krausa - talk show známa z obrazoviek Primy prichádza vo "federálnej" verzii s českými aj slovenskými hosťami. Vždy v stredu o 22:30
- na jeseň pokračujú tiež premiérové Nákupné maniačky, Dobré ráno a Súdna sieň. Tá sa vráti s novými časťami už od 25. augusta
Zdroj: Ivan Krasko