Ivana Semjanová
StoryEditor

Vieme prví: Joj našla nového šéfa marketingu

27.02.2014, 14:44
Do televízie sa po niekoľkomesačnej prestávke vracia bývalá dlhoročná topmanažérka Joj. Bude riadiť marketing, PR a analýzy.

Televízia Joj našla človeka na post riaditeľa marketingu, PR a analýz. Obsadí ho Ivana Semjanová.

Semjanová sa tak vracia na rovnakú pozíciu, ktorú zastávala pred novembrom 2013. Potom však bola odvolaná. Vedením tohto úseku najskôr poverili Janu Hegedusovú a potom od februára 2014 Ivana Huljaka.

Medzitým došlo v Joj k niekoľkým zmenám: minulý týždeň odišiel generálny riaditeľ televíznej skupiny Joj František Borovský, na jeho miesto nastúpil Marcel Grega. Jedným z krokov nového riaditeľa boli personálne zmeny - zbavil funkcií viacerých topmanažérov vrátane Huljaka na Úseku korporátnej a marketingovej komunikácie a analýz Joj Group.

Zdroj: mia, ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 00:13