Kristína Farkašová
StoryEditor

Iný kraj, iný mrav: Čo na kampaň hovorí agentúra

09.07.2015, 09:05
„Xenofóbia vzniká z neporozumenia, zjednodušovania a bulvarizovania tém. Presne proti tomuto sa snažíme osvetovou kampanou bojovať,“ hovorí Creative Department.

Ku kampani Iný kraj, iný mrav nám poskytla stanovisko aj agentúra Creative Department:

"Xenofóbia vzniká z neporozumenia, zjednodušovania a bulvarizovania tém. Presne proti tomuto sa snažíme osvetovou kampanou bojovať, pretože pracujeme s pravdivými a racionálnymi faktami a nechávame diváka vytvoriť si vlastný a snáď rozumný názor aj na citlivé témy. V kampani neodznieva nič, čo by dávalo dôvod na pochybnosť o tomto našom zámere.

Veľmi nás teší, že sa vďaka našej kampani o probléme rodičovských únosov a odoberaní detí hovorí, že téma rezonuje a vyvoláva reakcie. Práve o to išlo nám aj osobnostiam, ktorí nám s veľkým nasadením v kampani pomáhajú, pretože sami sú rodičmi a v tejto kampani ide práve o deti. O ich práva, ale aj povinnosti ich rodičov. Hovoríme o tom, že ak sa rodina rozhodne žiť v inej krajine, musí mať na mysli, že platí “iný kraj - iný mrav”. Niečo ako keď kampaň na liek upozorňuje na nutnosť čítať príbalový leták.

Zadanie, ktoré sme dostali od Centra pre medzinárodnoprávnu pomoc deťom malo dva ciele. Odkomunikovať, že rodiny, ktoré sa ocitli v problémoch v medzinárodno-právnom kontexte majú na Slovensku inštitúciu, ktorá im môže poskytnúť právne rady a poradenstvo, prípadne ich zastupovať v sporoch. Ale zároveň, a to je veľmi dôležité, hľadať preventívne porozumenie pre fakt, že v inej krajine platí častokrát iné právo ako u nás. A toto právo sa vzťahuje aj na spoločné deti a to si ľudia málo uvedomujú a majú právo byť o tom informovaní. V dobrom aj v zlom."

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 19:10