Budvar dnes oslavuje inšpiratívne ženy v českom pive Pivovary boli v minulosti neraz miestami, kde hlavné slovo pri výrobe zlatistého moku mali ženy. Ako v mnohých iných odvetviach, aj tu ich nové metódy postupne posunuli na vedľajšiu koľaj.
Soňa Kaprálová: S hrdosťou hlásim, že robím to, čo ma baví! V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky nám odpovedala Soňa Kapralová, Account manager zo Zaraguzy.
IKEA spúšťa novú brandovú kampaň „Buďte láske bližšie“ S láskou ozdobíte každý kút svojej domácnosti, IKEA vám ponúka inšpiráciu. To je hlavná myšlienka novej vianočnej kampane IKEA, ktorá začala 1. októbra a potrvá do konca roka.
Conventa Crossover: Najlepšie eventy „novej Európy“ V Ľubľane sa už od roku 2015 pravidelne stretávajú marketéri a organizátori podujatí. Conventa Crossover sa udomácnila na mape festivalov, ktorých cieľom je propagovať výnimočné myšlienky, inšpiratívne prednášky, zdieľať skúsenosti a trendy eventového marketingu. Tento rok malo značné zastúpenie aj Slovensko.
Brand safety: Značky majú svoje taktiky na výber médií aj blacklist stránok Značky chcú byť v bezpečnej zóne a súčasne upútať pozornosť. Ako to zabezpečiť? Ako často vôbec pracujete s požiadavkou na brand safety? Prejavuje sa aj vo výbere médií? Pýtali sme sa zástupcov digitálnych agentúr združených v ADMA.
Výdavky do slovenskej online reklamy rástli v prvom polroku o 7 percent Združenie IAB Slovakia na polročnej báze vydáva správu o vývoji výdavkov do internetovej reklamy. V prvom polroku roka 2023 bolo do internetovej reklamy preinvestovaných v absolútnej hodnote 93 miliónov eur.
PSS zvyšuje úrokový bonus a spúšťa novú kampaň na podporu sporenia Prvá stavebná sporiteľňa zlepšuje podmienky pre sporiacich klientov a k produktu mojeSPORENIE ponúka úrokový bonus, vďaka ktorému všetci, ktorí sa rozhodnú začať si sporiť, získajú v tomto a budúcom roku úrokovú sadzbu až 4 percent ročne. Úrokový bonus bude klientovi pripísaný na sporiaci účet po 6 rokoch.
Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné Brandová komunikácia je pre Slovenskú sporiteľňu kľúčová. Prostredníctvom nej sa banka snaží budovať svoju značku na hodnotách. S Head of Marketing Communications Petrom Holíkom sme hovorili o tom, ako sa prostredníctvom unikátnej kreativity stáva ich značka líderskou, prečo sa pustili do produkcie programu Jama levova a čo ...
Poznáme shortlisty súťaže Golden Drum. Získali ich aj slovenské agentúry? Body sa počítajú aj do Agentúry roka 2023.
Úsmev ako dar prichádza s novou kampaňou Rodina sa počíta: Destinácia domov Komunikáciu na podporu zbierky pre ohrozené rodiny s deťmi pripravila agentúra Respect APP.
Chceme prinavrátiť starý dobrý Orange Orange nedávno predstavil svoj nový komunikačný koncept. Do centra pozornosti sa dostáva čLOVEk – so svojimi emóciami, potrebami aj túžbami. Čo to v praxi znamená? Ako bude vyzerať nová kreatíva telekomunikačného operátora? Zisťovali sme v agentúre MADE BY VACULIK aj priamo u zástupcov značky.
Zlatý klinec 2023: Pozrite si kompletný rebríček Agentúry večera Sviatok kreativity, sviatok odvahy, sviatok odhodlania vyniknúť, vystúpiť z radu, ukázať sa. To je Zlatý klinec. Festival reklamy, také slovenské Cannes Lions.
Rok Kódexu influencer marketingu: Zvýšila sa kvalita reklamy na slovenskom Instagrame? Od septembra 2022 je slovenský influencer marketing samoregulovaný Kódexom influencer marketingu. Stoja za ním združenia IAB Slovakia a ADMA. Za rok fungovania sa k nemu pridala väčšina agentúr, influencerov a značiek.
Slovenský startup elv.ai má nového klienta. Dohodol sa na spolupráci v najväčšou zdravotnou poisťovňou VŠZP bude bojovať proti nenávisti a dezinformáciám v online priestore.
Creative express: Vlak, ktorý si nechceš nechať ujsť Art Direction club spúšťa registráciu do lokálneho kola projektu pre mladých kreatívcov, Creative Express Česko Slovensko.
VSE v kampani hľadá východniarske názvy pre svoje produkty. Ponúka za ne až 3-tisíc eur Kreatívny koncept pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.
Colin O‘Toole sa stal novým marketingovým riaditeľom spoločnosti Mondelēz Na svojej pozícii chce podporovať silné lokálne značky Opavia, či Figaro, ale posilniť aj pozíciu ich globálnych značiek ako napríklad OREO, Milka či Toblerone v našom regióne.
Náklady stúpajú, zvyšujú sa aj sadzby agentúr? (anketa Stratégií so zástupcami digitálnych agentúr) Áno aj nie. Je to veľmi citlivá téma. Takto väčšinou odpovedajú zástupcovia digitálnych agentúr na otázku, či sa im darí premietať zvyšujúce sa náklady do cien pre klientov.
Toto nie je práca, ktorá sa dá odsedieť a pretrpieť. Musíte ju chcieť V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky nám odpovedal Ladislav Macko, Copywriter z reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka Reklamná agentúra TRIAD v nej využila známy slovenský hit.
Politický marketér o kampani: Ak niekoho neodvedú policajti, tak sa do volieb nič zásadné nestane S Adamom Znášikom sme sa pozreli na predvolebnú kampaň z pohľadu jej obsahu, formy aj tém, ktoré jej dominovali.
Hyundai a Respect APP vo svojej kampani prinútili Slovákov spomaliť Stará známa marketingová pravda znie: čím menší rozpočet, tým lepšia musí byť kreatíva. A o tom, že o úspechu kampaní rozhoduje nápad, nie megalomanská produkcia, svedčia aj Pomalé Vianoce. Poďme si túto spoluprácu Hyundai a ich agentúry Respect APP rozobrať na drobné.
Začala sa najdôležitejšia sezóna roku. Ako sa podarí televíziám uspieť počas jesene? V televíziách ide do tuhého. Jeseň bude, tak ako vždy, mimoriadne horúca. Podarí sa televíziám uspokojiť inzerentov? Tí očakávajú kvalitné programy, ktoré zaujmú divákov a doručia im ich nové kampane.
Tereza Trepáčová sa stala riaditeľkou ľudských zdrojov pre McDonald‘s S účinnosťou od 17. apríla 2023 tak zastáva pozíciu Chief People Officer pre novo zlúčené trhy v Českej republike, na Slovensku a Ukrajine.
Starmedia: Televízia je stále najefektívnejšia, ale pomer v mediamixe sa mení Televízie bojujú o divákov nielen zaujímavou programovou štruktúrou, ale aj mnohými inováciami. Čo by mali urobiť na zvýšenie atraktivity svojho obsahu a pritiahnutie väčšieho počtu sledovateľov k obrazovkám?