Trh eventov sa stabilizuje, ale stále ešte nie sme v predcovidovej ére Hovorí to prezident BTL komunikačnej asociácie a šéf Leopard Production Tomáš Ručkay pre špecializovanú ročenku Stratégií Eventy 2024.
Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko V novej kampani z dielne This is Locco značka predstavuje svoju ponuku dvoch energií pod jednou strechou, navyše po celom Slovensku.
Ako to vyzerá, keď dieťa stretne anjela? Dobrý anjel prichádza s novou kampaňou Kampaň z dielne THIS IS LOCCO produkčne zastrešili Endrius s režisérom Danom Dekanom.
Petra Polnišová sa lúči s VÚB. V poslednom spote hovorí, že investovanie nemusí byť španielska dedina Spolupráca banky s herečkou trvala deväť rokov a toto je ich derniéra. Zároveň v súčasnosti prebieha tender na obstaranie reklamnej agentúry.
Klienti čakajú od eventoviek vysokú úroveň kreativity. A dnes už každý videl takmer všetko Michal Svarinský, Managing Director eventovej agentúry INSTITUTE OF PROMOTION, ktorá je autorom vlastnej eventovej platformy Tyršák, hovorí o skúsenostiach a výzvach, ktoré jej tento priestor ponúka, a tiež o efektivite eventov či o kríze talentov.
V Tipose končí šéfka marketingu Martina Fatyková, doterajšia Head of Marketing, oznámila svoj koniec v národnej lotériovej spoločnosti dnes ráno prostredníctvom sociálnej siete LinkedIn.
Festival Golden Drum zverejnil shortlisty. MUW Saatchi & Saatchi ich má 7 Slovenské agentúry získali dokopy 17 finálových miesteniek. Body za túto súťaž sa počítajú aj do rebríčka Agetúra roka 2024.
ADMA názor: Zmenia TikTok Ads pravidlá hry? Môže pribudnúť kvalitná kreatíva aj nuda Ovplyvnia TikTok Ads pravidlá hry? Akú stratégiu zvoliť pre úspech na tejto sociálnej sieti? Tieto otázky sa pýtame expertov digitálnych agentúr združených v ADMA.
Marketingový riaditeľ McDonald‘s: Humor je pre nás kľúčový „Humor vytvára pozitívnu emocionálnu väzbu so zákazníkmi," zdôrazňuje šéf marketingu značky pre Česko, Slovensko a Ukrajinu Martin Troup.
Šéfkuchár Martin Záhumenský sa objavuje v novej 360° kampani Kauflandu Spot pripravila agentúra THIS IS LOCCO a produkciu zastrešili PROTOS PRODUCTIONS s režisérom Pavlom Soukupom.
Babička z Lidla sa adaptovala v Litve Kampaň agentúry Slovák & Friends, ktorá komunikovala Lidl ako "Jednotku v čerstvosti" sa objaví v litovských médiách.
Lina oslavuje jedinečnosť v novej brandovej kampani od Triadu Novú brandovú kampaň pre Linu od Sedity si opäť pod svoje krídla vzala agentúra Triad Praha a hovorí: „Viem, že smiem. Lina je iná.“
ksebe.sk a agentúra ui42 motivujúcim spotom lámu bariéry okolo duševného zdravia Pri príležitosti Mesiaca duševného zdravia prichádza nová kampaň, ktorá má cieľ prelomiť stigmu vyhľadania psychologickej pomoci - znížiť bariéry, ktoré bránia ľuďom vyhľadať pomoc a ukázať, že starostlivosť o duševné zdravie je rovnako dôležitá ako starostlivosť o telo.
4ka: Od začiatku fungujeme na trhu ako jeho narušiteľ, ani tento rok nechystáme vianočnú kampaň Svieža, slobodná, sebavedomá. A rebelská. Taká je značka 4ka. Mobilný operátor (štvrtý na trhu) funguje už deväť rokov. Kam sa mu za ten čas podarilo dostať, ako dnes vníma svoj pozicioning a ktorú cieľovú skupinu považuje za svoju kľúčovú? Aj o tom sme sa rozprávali s marketingovým riaditeľom SWAN-u Rolandom Kyškom a ...
Dve pódia a takmer 50 spíkrov. Už o týždeň sa stretneme na Strategie Forum Najväčšia marketingovo-mediálna konferencia je za dverami. Hlavnými témami sú príležitosti a výzvy slovenských médií, meranie efektivity, budovanie značiek a focus na mladých.
Každý môže zdolať svoj Everest! Slovenská sporiteľňa novou kampaňou povzbudzuje Slovákov Banka spustila novú kampaň, ktorá je pokračovaním partnerstva s Luciou Janičovou, prvou Slovenkou na vrchole najvyššej hory sveta.
Zlatý klinec 2024: Agentúrou večera je THIS IS LOCCO, pozrite si kompletný rebríček Na striebornej priečke MUW Saatchi & Saatchi, bronzová je Istropolitana Ogilvy.
Zlatý klinec je za nami. Nezabudnite prihlásiť svoje práce aj do ADC Europe Do tejto súťaže môžu poslať svoje prihlášky iba tie reklamy, ktoré zaskórovali na Zlatom klinci.
Osobnosťou slovenskej reklamy je Juraj Vaculík: Do reklamného dôchodku v žiadnom prípade neodchádzam Klub reklamných agentúr sa tento rok rozhodol pre novinku. Na Zlatom klinci otvorili agentúry pomyselnú Sieň slávy, do ktorej chcú "umiestňovať" osobnosti, ktoré zásadným spôsobom formovali reklamnú brandžu na Slovensku.
Nestihli ste Zlatý klinec? Alebo si chcete pripomenúť najdôležitejšie momenty večera? Slovenská reklama mala svoj veľký deň. Už po 30-ty krát udelili prestížne ceny Zlatý klinec.
Zlatý klinec 2024: Najlepšie kampane majú Kofola, Slovak Telekom a Dr. Max Kampaň je kráľovská kategória, kto ju na súťažiach kreativity vyhrá, má v rukách všetky tromfy.
Zlatý klinec 2024: THIS IS LOCCO obhájilo svoje pozície a opäť je Agentúrou večera Posledné dva roky táto agentúra dominuje reklamnému trhu. Potvrdila to aj na odovzdávaní cien Zlatý klinec.
Zlatý klinec 2024: Najlepšia slovenská reklama. Pozrite si kompletné výsledky Porota rozhodla o držiteľoch zlatých, strieborných a bronzových klincov. Najúspešnejšou agentúrou aktuálneho ročníka je This is Locco.
Čedok predstavil pred zimnou sezónou novú vizuálnu identitu a slogan Slogan „Stále je čo objavovať“ prepája komunikáciu cestovnej kancelárie a bude v inom svetle propagovať cestovateľské zážitky a zaujímavé miesta - tvrdí Čedok.