Pivo Šariš dostalo novú iskru: Prichádza s novou receptúrou a kampaňou Šariš sa po rokoch rozhodol upraviť receptúru svojich dvoch vlajkových lodí.
Rajec v aktuálnej kampani spája upokojujúci svet meditácie s nedotknuteľnou prírodou Značka minerálok, ktorá je súčasťou portfólia spoločnosti Kofola, sa po dvoch rokoch vracia na televízne obrazovky s novou kampaňou.
Bača v talianskom obleku a krčma, kde miesto piva nalievajú Prosecco. To je nový TV spot z dielne Hype Reklamná agentúra Hype pripravila pre hriňovskú mliekareň Koliba netradičný TV spot so závanom slovensko-talianskych chutí.
PROKOP 2022: Najúspešnejšou agentúrou je SKPR Strategies Podarilo sa jej tak obhájiť prvenstvo z predchádzajúceho ročníka.
AI v kreatívnom priemysle: Pozreli sme sa na ňu z pohľadu PR agentúry aj technologických expertov Od novembra minulého roka sa už každý s pripojením na internet môže veselo porozprávať s umelou inteligenciou, známou ako ChatGPT, a čoskoro i komunikačným súperom, Bardom od Google.
METRO v novej kampani servíruje kvalitnú porciu času Kampaň pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
“Vyvolajte kreatívcov pred tabuľu!” Odkazuje ADC školám Združenie reklamných kreatívcov spúšta novú prednáškovú platformu.
Zaraguza pripravila tri nové kreatívne spoty pre slovinskú značku Ora Prostredníctvom 15-sekundových reklám, na ktorých spolupracovalo aj Alien studio, ľuďom vtipne demonštrujú, ako im Oraketa môže pomôcť zlepšiť imunitu, ich kognitívne schopnosti či dodať energiu.
Agresívne marketingové kampane prispievajú k zvýšenému výskytu rakoviny O vzťahu medzi reklamou a rakovinou píše medicínsky časopis The Lancet.
Vagus hľadá nových kolegov. V atypickej kampani pritom pracuje len s motívom fotografie Súrne potrebujeme posily, hovorí Stanislava Fabšíková, marketingová manažérka OZ Vagus.
Zlatý Bažant aj ďalšie brandy HEINEKEN čakajú veľké zmeny Značky skupiny Heineken posilňujú komunikáciu. Viac ich uvidíme v online, posilnia PR, ale aj komunikáciu v miestach predaja. No a smerujú aj na eventy a hudobné festivaly. Potvrdil to marketingový riaditeľ Robert Kubička.
Fitshaker prechádza rebrandingom, hodnoty zostávajú Po spustení mobilnej a TV aplikácie minulý rok oznámil Fitshaker ďalšiu veľkú novinku. V prvej polovici tohto roka prejde kompletným rebrandingom svojej identity.
Freelanceri spojili sily a vytvorili projekt Wild Cards Spoločný projekt je výsledkom niekoľkoročnej spolupráce na rôznych klientskych projektoch.
Coop Jednota sa prihovára s rýmovanou veľkonočnou kampaňou „JEDNA BÁSEŇ“ O kreatívnu stránku spotu sa postarala reklamná agentúra JANDL, kde koncept „Bača a honelník“ vznikol a rozvíjajú ho od roku 2009.
Reklama prichádza o mladé talenty. Musíme s tým niečo urobiť Digitál je na tom z hľadiska atraktivity práce pre novú generáciu o trošku lepšie než “klasická reklama”, ale situácia stále nie ideálna - tvrdí Rasťo Bahurinský, prezident Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA).
Na slovenský trh vstúpil nový hráč s elektronikou. Smarty prináša iný koncept predajní Súčasťou konceptu sa stanú aj predajne Brlohu, ktoré sa postupne zaintegrujú do vznikajúcej pobočkovej siete Smarty.
My sme naozaj hrdí na to, že pracujeme v Microsofte Skúsená marketérka a držiteľka mnohých cien. Viesť komunikáciu v českom a slovenskom Microsofte je však aj pre ňu veľká výzva.
Generácia Z udáva trendy módnemu biznisu. Značky jej prispôsobujú ponuku a menia komunikáciu Líder v módnej inšpirácii GLAMI prináša 5 top módnych trendov, ktoré aktuálne inšpirujú zákazníkov naprieč generáciami a sezónami.
Najlepšie komunikujúcou značkou na Slovensku je Lidl Rozhodla o tom porota súťaže Hermes komunikátor roka 2022. Spoločnosti bojovali o ocenenia v troch hlavných kategóriách.
S novou kampaňou “Všetko, čo vám na očiach vidíme” prichádza Očná klinika VESELY Vytvorila ju agentúra Róberta Slováka a jeho priateľov. Fotky klientov spája ich sugestívny pohľad do objektívu a modrá tonalita odvodená od farebnosti značky.
Leady: Nástroj, ktorý šetrí čas, ľudské zdroje a peniaze. Ako ich konkrétne využiť? Predstavte si, že viete, kto si práve teraz prehliada vaše webové stránky a uvažuje o kúpe vášho produktu alebo služby.
Kláštorná Kalcia sa ako prvá plní iba do obalov zo slovenských zálohovaných fliaš Vo výrobnom závode v Kláštore pod Znievom spustili plnenie minerálnej vody do fliaš vyrobených len z recyklovaných PET fliaš a stávajú sa tak pionierom v uzavretí cirkularity svojich obalov.