TV produkcia sa za posledné desaťročia dramaticky zmenila Zmeny prichádzajú vďaka rýchlemu rozvoju technológii a umelej inteligencie.
Case study: Revolúcia v 101 Drogéria. Vo firme sa mení takmer všetko Nový názov, logo, vizuálna identita. No aj širší sortiment, úplne nové kategórie a kompletne prerobené predajne. 101 Drogéria prechádza zásadnými zmenami, najväčšími od svojho vzniku.
Bača a honelník nabehli na moderné technológie. Podmanil si ich svet Appkáčov COOP Jednota láka novou kreatívnou kampaňou svojich zákazníkov do svojho vernostného programu cez atraktívne výhry v aplikácii. Za konceptom kampane stojí reklamná agentúra JANDL.
Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na najväčšom reklamnom evente roka Zlatý klinec 2024.
Liga proti rakovine spája sily s Wiktor Leo Burnett Wiktor Leo Burnett bude pomáhať Lige proti rakovine zasiahnuť širšie publikum.
Získať pôžičku sa dá rýchlo a bez makačky. Odkazuje Ondrík v novom spote 365.bank Mať 10 tisíc (eur) je rýchlejšie ako spraviť 10 tisíc (krokov). Presvedčí sa o tom aj Martin Nahálka v najnovšom spote 365.bank. Spot pochádza z dielne jej dvornej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Nová kampaň Rádia Vlna oživí spomienky. AI zafarbí a rozhýbe vaše čiernobiele fotky Vďaka najväčším oldies hitom pekné spomienky poslucháčov znovu ožívajú.
Deadline na prihlasovanie prác do ADC Europe sa blíži, v porote zasadnú aj dvaja Slováci Prihlášky treba poslať do 27. septembra. Samozrejme, aj tento rok platí, že práce musia skórovať na Zlatom klinci. A ten bude už tento piatok.
Šéfka komunikácie Microsoft: AI je pre mňa múdrejší kolega, ale zatiaľ to nie je pre každého Karolína Kříženecká pôsobí na pozícii šéfky komunikácie a filantropie spoločnosti Microsoft pre 13 trhov vrátane toho slovenského.
Zlatý klinec 2024: Poznáme kompletný zoznam shortlistov V noci zverejnila svoj verdikt aj Multi channel porota. Pozrite si, ako rozhodla.
BILLA: V novej reklame na slovenské potraviny neuvidíte kroje, salaše ani ovečky BILLA uvádza na trh svoju novú značku Chute Slovenska. Za kreatívnym konceptom stojí agentúra MullenLowe GGK. Režisérom spotu je Jonáš Karásek.
Festival Cinematik v novej kampani otvára divákom oči. Jej tvárou je herec Robo Roth Už štvrtý rok po sebe sa agentúra oh my DOT stará o komunikáciu medzinárodného filmového festivalu Cinematik. Jeho 19. ročník sa uskutoční opäť v Piešťanoch.
Cez internet podniká čoraz viac žien. Ich výhodou je, že záľuby prepájajú s biznisom Podnikanie cez internet prostredníctvom e-shopu láka posledné roky čoraz viac aj ženy. Patrí im viac ako štvrtina z vyše 6 700 slovenských online obchodov, ktorým Shoptet na Slovensku zastrešuje prevádzku.
Cresco si ako novú komunikačnú agentúru vybralo New School Communications V rámci tejto spolupráce je agentúra zodpovedná nielen za komunikáciu značky Cresco, ale aj za jednotlivé developerské projekty vrátane dynamicky sa rozvíjajúcej štvrte Slnečnice.
Českú spoločnosť Rubikon PR, ktorá pôsobí i na Slovensku, kupuje globálna komunikačná agentúra Antenna Group Táto strategická akvizícia priamo prepája Rubikon PR s veľkými medzinárodnými trhmi, ako sú Veľká Británia a USA, a umožňuje tak miestnym firmám expandovať na tieto trhy pri zachovaní miestneho managementu a zapojenia lokálneho tímu.
Zlatý klinec 2024: Pripravte sa na večer plný inšpirácie Bude to oslava inovatívnosti, odvahy a brilantnosti nápadov. Už 30. ročník prestížneho galavečera Zlatý klinec 2024 prichádza, aby ocenil najlepšie slovenské reklamy uplynulého roka.
ZSSK spúšťa novú náborovú kampaň „Držíme Slovensko v pohybe“ Cieľom náborovej kampane je obsadiť dlhodobo problematické odborné pozície, ako sú rušňovodiči, elektromechanici, mechanici a iný odborný personál.
Bezpečne a bez somarín. Nová kampaň Škoda Auto Slovensko chce zlepšiť rešpekt medzi vodičmi, cyklistami a chodcami Prostredníctvom série humorných edukačných videí upozorňuje na bežné chyby, ktorých sa dopúšťajú vodiči, cyklisti a chodci.
Letecká spoločnosť Qatar Airways prišla s reklamou, ktorej hviezdou môžete byť aj vy Qatar Airways predstavila novú globálnu kampaň „AI Adventure“, ktorá využíva najmodernejšie technológie AI a ešte viac tak prepája leteckú spoločnosť a jej zákazníkov pomocou spoločných zážitkov.
Mamy futbalových hviezd predstavujú v emotívnom videu nové reprezentačné dresy Horúcou novinkou Slovenského futbalového zväzu sú reprezentačné dresy z dielne nového partnera SFZ, spoločnosti Macron. Verejnosti ich predstavuje formou zaujímavého online videa. Kreatívu videa zastrešila agentúra Mannschaft.
Creative Pro Group má nového partnera a COO. Našli ho v Škandinávii Björn Wigforss má za úlohu podporovať nové príležitosti a strategické výzvy. O svojich plánoch a pohľadoch na eventový trh hovorí v rozhovore pre Stratégie.
Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu „Nakupuj, kto môžeš!“ kričí zákazníčka do kamery na začiatku nového spotu Kauflandu.
Lidl odštartoval školský rok plateným voľnom pre rodičov prvákov Zamestnanecký benefit komunikoval pred vybranými základnými školami po celom Slovensku. Umiestnil tam nadrozmerné nálepky s jasným odkazom: „Platené voľno mohlo byť dnes tvoje“.
Sunday ADucation: Kristína Pavlendová, Ted Lasso a 30 rokov starý humor Toma Bodetta Mesiac sa s mesiacom snúbil a nikoho už asi neprekvapí, že aj prvá septembrová nedeľa bude na Stratégiách patriť formátu Sunday ADucation. Dnes je tu päť tipov kreatívnej riaditeľky Wiktor Leo Burnett, slávna reklama, ktorá sa stala ešte slávnejším seriálom a copywriting par excellence.
Česká PR agentúra Commlab expanduje na Slovensko, vzniká Communication Lab Slovakia Agentúra bude poskytovať predovšetkým služby v oblasti public relations, public affairs, správy sociálnych sietí a komunikácie s influencermi.