Succeet 2025 odhalil kľúčové trendy v CX a prieskume trhu Na februárovom Succeet 2025 vo Wiesbadene sa stretli odborníci z celého sveta, aby priniesli odpovede na najpálčivejšie otázky prieskumného biznisu. Od vplyvu umelej inteligencie až po nové metódy zberu dát.
Herci SND podozriví z plánovania puču? Alebo sa len vysmievajú moci kvalitnou a slobodnou tvorbou? Nová kampaň na podporu Činfondu SND od THIS IS LOCCO ironizuje spoločenskú realitu.
Víťazi Najzamestnávateľ 2024: Ocenenie posilňuje našu značku Cítite, že víťazstvo v ankete Najzamestnávateľ ovplyvňuje pozitívne vašu značku a pozíciu na pracovnom trhu? Ako vnímate túto súťaž z pohľadu zamestnávateľa vo vzťahu k budovaniu značky?
Lidl sa vezie na TikTok vlne. Predajne zaplavia virálne produkty ako dubajská čokoláda či chameleónske hubky Diskontný reťazec prichádza s unikátnou novinkou, ktorá poteší všetkých milovníkov sociálnych sietí.
Slovnaft predstavil inovatívny materiál pre 3D tlač spolu s 3D tlačovou správou Vývojom tohto materiálu chce Slovnaft prispieť k rozvoju 3D tlače na Slovensku aj v zahraničí a posilniť svoju pozíciu v oblasti inovácií v petrochemickom sektore.
Anketa Najzamestnávateľ potvrdzuje: HR nie je len na ozdobu Kvalitný pozicioning zamestnávateľa na pracovnom trhu priťahuje talenty a pomáha marketérom. Čiastočný audit ponúka anketa Najzamestnávateľ, ktorú organizuje spoločnosť Alma Career Slovakia.
Nová európska kampaň Notino spája technológie a ženskú intuíciu Notino, najväčší európsky online predajca produktov pre krásu a zdravie, predstavuje novú marketingovú kampaň, ktorá bude prebiehať vo väčšine európskych krajín a zameria sa na podporu inovatívnych technológií spoločnosti.
Hrdí a preťažení. Hovoria o sebe v prieskume ľudia z komunikačného priemyslu V závere roka 2024 realizovala Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) tzv. Sentiment Survey.
„Komu dať 2 % z daní je oriešok,“ hovorí v kampani Pes v núdzi Kampaň na darovanie 2 % z daní pre neziskovku Pes v núdzi vznikla v agentúre Call Crispy.
Seesame je v TOP 50 najlepších PR agentúr Európy Hovorí o tom prestížny rebríček, ktorý pravidelne zostavuje PRovoke Media.
Na nábreží Dunaja otvorili nový pivovar DOCK7 Nový pivovar DOCK7 launchuje s vizuálnou identitou a kampaňou od Kreatívnej Dvojice. Na bratislavskej promenáde ho otvorila gastronomická skupina Medusa Restaurants.
Nekroť svoje sny: Slovnaft a oh my DOT opäť otvárajú brány TNE pre mladé talenty Každý sen môže byť skutočnosťou, nech je akokoľvek veľký alebo šialený – odkazuje Slovnaft v novej kampani ku grantovému programu TNE, ktorý pre spoločnosť vytvorila agentúra oh my DOT.
7 trendov na sociálnych sieťach, ktoré ovládnu rok 2025 Sociálne siete sa neustále menia a s nimi aj spôsoby, akými značky a tvorcovia obsahu komunikujú so svojím publikom. Ak chcete držať krok s digitálnym prostredím, je dôležité sledovať najnovšie trendy.
Budgety na reklamu stávkových kancelárií sa za päť rokov zvýšili 7-násobne Biznis v segmente stávkových a tipovacích spoločností naberá na obrátkach. Spoločnosti investujú do reklamy milióny eur a svoj biznis podporujú budovaním jasnej a dlhodobej marketingovej komunikácie.
Žijeme tu s vami: odkazuje ASKO - NÁBYTOK svojou novou vizuálnou identitou ASKO - NÁBYTOK od marca zásadne mení svoju vizuálnu identitu a prichádza s kampaňou „Žijeme to s vami“, ktorá reflektuje skutočné životné situácie zákazníkov.
Analytiku a dáta potrebujete, ale súťaž Young Lions vyhráva idea Ivana Viteková a Ivana Masarovičová si v roku 2022 priniesli z globálneho kola Young Lions v Cannes shortlist. Ako sa im to podarilo?
Top osobnosti reklamy 2024: V rebríčkoch dominujú experti THIS IS LOCCO a MUW Saatchi & Saatchi Popri hlavnom rebríčku Agentúry roka, ktorú vyhlasujú Stratégie, pravidelne vzniká aj poradie osobností reklamy.
Mecom v novej kampani ďakuje všetkým zákazníkom Nový spot od Wiktor Leo Burnett ukazuje, že za úspechom značky Mecom stoja hlavne spokojní zákazníci.
Ktorá značka bola vlani najviac skloňovaná v slovenskom športe? TIPOS je najväčším podporovateľom slovenského športu. Bez typického bielo-modrého „T“ na červenom podklade si dnes slovenský šport možno len ťažko predstaviť.
Vitajte v čase ukrivdených. Čo to znamená pre značky a komunikátorov? Podľa Barometra dôvery, 60 percent ľudí sa cíti ukrivdených a podvedených. Aké kroky podnikajú značky, aby obnovili dôveru cieľovej skupiny, hovoria odborníci na komunikáciu združení v APRSR.
BILLA: Chceme, aby zákazníci zažili, ako výhodne sa nakupuje s našou apkou Keď má kampaň za cieľ nielen informovať, ale aj viesť k akcii, musíte zaujať na prvý pohľad. Presne to sa podarilo agentúre MullenLowe GGK s najnovšou kampaňou pre vernostný program BILLA Bonus.
ADMA názor: Transakčná daň predraží nákup reklamy o tisíce eur Aké dosahy budú mať konsolidačné opatrenia na marketingový biznis, sme zisťovali u zástupcov digitálnych agentúr združených v ADMA.
Kim Kardashian šokuje New York obrovskou figurínou v bikinách. Nevkusné, píšu jej kritici Kim Kardashian propaguje svoju novú kolekciu plaviek netradične. Priamo v centre New Yorku sa objavila jej pätnásťmetrová obrovská nafukovacia figurína v bikinách.
Tajný kód, ako vyhrať Young Lions neexistuje. Ale poznáme zopár ingrediencií, ktoré vám môžu pomôcť Monika Farkašová vyhrala na Young Lions všetko, čo sa dalo. Má viacnásobné zlato zo slovenského kola, dokonca aj najcennejší kov z Cannes. V nasledujúcom rozhovore vám prinesieme návod, ako vyhrať Young Lions.
Tri šance na výhru v hre LOTO každý týždeň Hráči odteraz môžu skúsiť šťastie v lotérii LOTO až trikrát do týždňa – v nedeľu, v stredu a najnovšie aj v piatok.