Elektromobilita je nezvratná súčasť dopravy budúcnosti V auto moto rezonuje téma elektromobility. Dopravu budúcnosti prezentovala širokej verejnosti prostredníctvom eventov v rôznych mestách na Slovensku aj značka Mercedes-Benz. „Najviac nás teší, že si k našim elektromobilom tak našli cestu aj ľudia, ktorí im z dôvodu absencie kvalifikovaných argumentov a objektívnych informácií ...
Prieskum: Sledujete profily svojich obľúbených značiek na sociálnych sieťach? Z tých respondentov, ktorí svoje obľúbené značky sledujú, reagujú na ich príspevky najčastejšie vo forme liku, prípadne sa zapoja do šúťaží.
Objednať a zaplatiť jedlo cez WhatsApp je realitou. Meta investovala do nového biznisu Novinka funguje zatiaľ na ázijskom trhu. Takto by mohla vyzerať u nás.
Zlatý klinec zverejnil členov poroty. Predsedami budú Peter Darovec a Peter Rajčák Pozrite sa, kto bude v kmeňovej porote. Je medzi nimi aj stratég.
V MUW Saatchi&Saatchi nejdeme po krátkodobých víťazstvách Kamil Charvát, šéf agentúry hovorí pre Stratégie o tom, ako dnes funguje vedenie agentúry, čo bude pre ňu challenge roka, ale aj o tom, prečo sa zapojili minulý rok do vakcinačnej kampane.
Prieskum: Využívanie streamovacích služieb na Slovensku. Číslom jeden je Netflix Mladí ľudia si myslia, že streamovacie služby môžu postupne úplne nahradiť klasickú televíziu.
Užívatelia iPhonov pripravte sa. Apple chystá viac reklám v telefónoch Reklamy sa majú dostať predovšetkým do troch vybraných aplikácií.
Život po pandémii: neistota pretrváva Zadávatelia sa s nami podelili o skúsenosti, čo všetko zmenila pandémia, situácia na Ukrajine či inflácia, aký dosah evidujú na správaní spotrebiteľov a klientov, na značku či výdavky na reklamu. Ponúkajú tiež odporúčania, ako by mali firmy reagovať v prípade budúcich kríz.
McDonald‘s začína opätovne otvárať svoje reštaurácie na Ukrajine Má to byť prejav podpory tejto krajine.
V Indii je zakázaný, v Amerike najobľúbenejší, rodičia sa majú pred ním na pozore. TikTok Prinášame najzaujímavejšie štatistiky o TikToku.
Slovenským firmám uteká vlak vo využívaní umelej inteligencie Najviac systémy AI v rámci Európy využívajú podniky v Dánsku.
Kedy ste naposledy zavolali niekomu len tak? Pýta sa Liga za duševné zdravie V novej kampani známe osobnosti telefonujú svojím priateľom.
Telekom uvádza na trh úplne novú MIXI ponuku pre predplatené karty Kampaň štartuje HERO videom, v ktorom hlavná hrdinka počas svojej obyčajnej cesty domov narazí na neobyčajný MIXI automat.
Marketéri sú často osamotení mohykáni. Aj preto je pre nich externá konzultácia často vítaná Martin Krajniak, ktorý pracuje pre konzultačnú spoločnosť patriacu Devín Band-u.
Slováci sú fajnšmekri. Potrpia si na kvalitu piva Ivan Schwarz je šéfom v regióne EMEA pre Budvar. Pre Stratégie hovorí aj o tom, že pivovar nie je síce odkázaný na dovoz surovín, na druhej strane sa zvýšili ceny vstupov. Budvar však nepoľaví zo svojej kvality, cenu bude musieť preniesť k zákazníkom. To, čo vníma, je, že napriek všetkému je tu trend presunu z lacnejších ...
Slovenská asociácia výskumných agentúr prijala nového člena Stala sa ním prieskumná agentúra NMS Market Research Slovakia
Ako osloviť mladých? Tak ako to robia tieto značky Pozrite si reklamy za prvý polrok 2022, ktoré si mladí ľudia najviac zapamätali.
Novartis spúšťa kampaň. Je plná napätia, ale aj starostlivosti o hlavného hrdinu Kampaň má komunikovať riziko infarktu myokardu.
Tesco má novú PR manažérku. Stala sa ňou Mária Zerzanová Reťazec chce viac komunikovať svoje prospešné aktivity.
Spoločnosť Xerox oznámila zmenu na pozícii generálneho riaditeľa Predstavenstvo vymenuje Stevena Bandrowczaka.
10-dňová agentúra od TRIADu bude pracovať pre bratislavský developerský projekt Pozrite si vizuálizácie a výsledok v metaverze.