Digital PIE 2023: Prináša viacero zmien a noviniek, už žiadne obmedzenia v počte prihlásených prác Už aj teraz môžete prihlasovať svoje práce do prestížnej marketingovej súťaže. Slávnostné vyhlásenie víťazných prác prirpavuje organizátor na apríl.
Foodpanda začína rok 2023 s novou digitálnou agentúrou. V tendri zvíťazil tím PS:Digital Od 1.februára tak budú spoločnosti poskytovať digitálnu komunikáciu, ktorá bude zahŕňať stratégiu, kreatívu a kompletnú správu sociálnych sietí.
7 krokov k optimalizácii: Ako ušetriť na marketingu a nerobiť kompromisy Ako môže pomôcť moderný prístup k Marketing Mix Modelingu?
Namiesto tvárí z fotobanky vlastní zamestnanci: Optika Fokus ukazuje, že za značkou sú konkrétni ľudia Optika sa chce touto stratégiou kampaní priblížiť zákazníkom.
O2 má nový kreatívny koncept Magic Moments: Psíka Maxa nahradia reálni ľudia Pre O2 ho vytvorila agentúra TRIAD.
Rozhodovať o najlepšie komunikujúcich značkách bude odborná porota aj verejnosť Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA oficiálne spúšťa hlasovanie verejnosti. Registrácia prác je v plnom prúde.
Veľký prieskum o Slovensku: Míňame úspory, bojíme sa, že nebudeme schopní platiť účty a kúriť. Na jednu vec však nesiahame Slovenskí spotrebitelia sa menia a mení sa aj ich zákaznícke správanie.
Národná súťaž najlepších PR projektov PROKOP predlžuje termín prihlasovania prác Agentúry a zadávatelia môžu prihlásiť svoje najlepšie projekty až do 16. februára 2023 do 24:00 hod.
Firmy si čoraz viac uvedomujú hodnotu marketingu. A to je šanca pre prieskum trhu Hovorí v rozhovore pre špecializovanú prílohu Stratégií Marketingový výskum Rastislav Kočan.
Nový dizajn fliaš aj plechoviek a súťaž o epické ceny. Coca Cola sa stala bránou do sveta Marvel Coca-Cola spolu s mediálnym a zábavným konglomerátom Disney odštartovala marketingovú kampaň „Multivesmír na teba čaká“.
Tipos štartuje s novým konceptom Pri príležitosti 30. výročia Tiposu bol vydaný špeciálny stierací žreb.
O2 ako prvý operátor na Slovensku prináša Netflix ako súčasť paušálov O2 má okrem nových paušálov aj nový komunikačný koncept - Pretože nám záleží.
Milada Halová: Máme byť nároční na seba, hrať sa, posúvať hranice a nerobiť priemernú robotu Milada Halová, riaditeľka Brand manažmentu Tatra Banky a Raiffeisen banky, spomína na svoje začiatky a túžbu tvoriť, ktorú dnes preklápa do svetovo oceňovaných komunikačných výstupov.
Ako uspieť na LinkedIn: Postujte aspoň raz za týždeň, nezabudnite na hashtagy a aj tu vyhráva video LinkedIn už zverejnil ďalšie štatistiky, podľa ktorých si v roku 2022 pozreli jeho užívatelia o 22 percent viac postov vo svojom feede.
Nefunguje vám reklama? Experimentujte s netradičnými formátmi, radia experti Zabudnite teraz na chvíľku na tradičnú online či televíznu reklamu, vizuály alebo influencer marketing (áno, aj toto už radíme medzi povinnú jazdu) a pozrime sa na niečo menej opozerané a opočúvané.
Robbie Williams opäť v reklame. Stáva sa hlasom legendárneho kocúra Felixa Kocúr stojí za vraj neodolateľne chutným krmivom pre mačky.
Influenceri majú nové povinnosti voči štátu. Splňte si ich čo najskôr, radí právnik Ak zdieľate svoje videá na niektorej z platforiem, registrácii sa nevyhnete. Ako na to?
Záujem o tovar z druhej ruky rastie – ľudia chcú šetriť a myslia aj na ekológiu Inflácia je najvyššia za posledné desaťročia, a tak je prirodzené, že sa ľudia snažia ušetriť. Jedným zo spôsobov je aj nákup tovaru z druhej ruky.
THIS IS LOCCO: K 10. narodeninám sme si dali titul Agentúra roka. Trh nám tento úspech doprial CEO Rasťo Bahurinský a Creative Director Juraj Kováč v rozhovore pre Stratégie hovoria o svojej ceste k úspechu aj o plánoch do budúcnosti.
THIS IS LOCCO pripravilo pre Kaufland merch na každú narazeninu. V hlavnej úlohe s Liborom Hudáčkom Vyzerá ako mrkva, ale je to vrecko. Chladiace. Po guláši so Šuplerom a Golonkom prichádza mrkva s Liborom Hudáčkom.
Priestor pre zlepšenie v slovenskom programmatic vidím v lepšom využívaní dát zadávateľov a vydavateľov S Michalom Štádlerom, Country managerom spoločnosti Adform, sme hovorili o aktuálnej situácii v programmatic reklame na Slovensku.
Mastercard: Obľúbenosť športu medzi Európanmi rastie Európania trávia športovými aktivitami viac času. Rastie návštevnosť vnútorných a vonkajších športovísk, ale aj útraty za šport a využívanie technológií spojených so športom.
Toto sú králi slovenského LinkedIn: Máme rebríček najvplyvnejších marketérov Prinášame vám analýzu komunikácie najvplyvnejších slovenských marketérov na slovenskom Linkedin, ktorú pre portál Mediálne spracovala agentúra Data on Steroids.
Ganerácia Z nachádza záľubu v kombinácii on/offline nakupovania a inšpiruje sa na sieťach Rastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať od značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty.
Umelci majú už kradnutia plné zuby. Podali hromadnú žalobu Nástrojov, v ktorých vám AI vygeneruje už prakticky hocičo, od fotiek, kreslených obrázkov, textu po hudbu, pribúda ako húb po daždi a umelci tým teda nie sú nadšení.