Detektív George bude riešiť záhady kávy Nespresso po celý rok V novej televíznej reklame Nespresso získal George Clooney úplne nečakanú úlohu. Stáva sa detektívom Georgom. Spolu s herečkami Evou Longoria, Camille Cottin a Kim Go-Eun zažiaria v príbehu plnom záhad kávy Nespresso.
ADMA NÁZOR: Najväčšou výzvou digitálnych agentúr je AI. Tí, čo ju ovládajú, majú náskok Marketingový trh znovu čaká erupčný rok. Výrazne ho môžu ovplyvňovať tak interné, ako aj externé faktory. V agentúrach sme preto zisťovali ich predpoklady, aké riziká a výzvy očakávajú najbližšie obdobie.
Značka Horalky sa stala generálnym partnerom lyžiarky Martiny Dubovskej Legendárna slovenská značka Horalky podporí lyžiarku Martinu Dubovskú na ceste za lyžiarskymi úspechmi. Nové partnerstvo prinesie lyžiarke významnú podporu na štarte nielen Svetového pohára. Horalky sa aj prostredníctvom nej dostanú bližšie k horám a fanúšikom lyžovania.
Máme shortlisty na EFFIE AWARDS Slovakia: Do finále ide 28 kampaní Porota 1. kola zložená zo 46-tich zástupcov zadávateľov a reklamných agentúr vyberala v uplynulých dňoch postupujúcich do finálového kola súťaže.
15 rokov inšpiratívnych PR príbehov. Prihláste svoje najlepšie kampane do súťaže PROKOP 2024 Najprestížnejšia odvetvová súťaž PROKOP oslavuje 15. narodeniny, a otvorením ďalšieho ročníka ponúka možnosť zapojiť sa medzi to najlepšie, čo sa zrodilo v slovenskom PR. Komunikační profesionáli a zadávatelia môžu svoje projekty, realizované v minulom roku, prihlásiť do 14. februára 2025. Práce bude hodnotiť ...
Efektivita a kreativita v reklamných kampaniach. Dvojica, ktorá nikdy nestojí proti sebe V reklamných agentúrach sme sa pýtali, v čom je ich recept na správny reklamný kokteil. Všetci sa zhodli na tom, že kreativita a efektivita nie sú v rozpore, ale naopak, ťahajú za spoločný koniec.
Slovenský e-commerce narástol o 6 percent Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných 6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až 7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť.
HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2024: Mená členov poroty sú známe. Nezabudnite na zvýhodnenú predregistráciu Blíži sa jedenásty ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA.
Novou generálnou tajomníčkou AFISP je Miriam Čizmazia Novou generálnou tajomníčkou Asociácie finančných sprostredkovateľov a finančných poradcov (AFISP) sa od januára 2025 stáva Ing. Miriam Čizmazia. Na poste strieda JUDr. Darinu Huttovú, ktorá odchádza do dôchodku.
TOP bizarnosti, ktoré Slováci vyhľadávali v Googli v roku 2024 Výber urobil Marketing Strategy Consultant Visibility Ján Andrejko.
Dátový paradox: Ako vyhrať dôveru zákazníkov? James Northway, Global Head of Data Strategy vo Wavemaker a svetovo uznávaný expert v kategórii Creative Data odhalil na Biznis konferencii Slovenskej sporiteľne kľúčové trendy a stratégie pre úspech v ére digitálnej identity.
Staronové prezídium KRASu prichádza s čerstvou víziou pod taktovkou nového prezidenta Petra Šurína Za prezidenta KRASu na funkčné obdobie 2024 – 2026 bol zvolený Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers. Ďalším novým členom prezídia je Alexandra Martináková z Made by Vaculík.
Ktoré vianočné reklamy najviac zaujali Slovákov v roku 2024? Rebríček najúspešnejších vianočných reklám priniesla agentúra Go4insight. Z prieskumu vyšlo aj to, že až 13 z 15 značiek sa nachádzalo aj vo vianočnom rebríčku 2023. Do TOP 15 sa v tomto roku nedostal Pilsner Urquell a naopak sa v nej objavili značky SPP a Allegro.
Peter Šurín: Nechcem byť rušňovodičom, ktorý bude riadiť KRAS na ďalšiu zastávku Nasledujúce dva roky v prezídiu Klubu reklamných agentúr Slovenska uvidíme nové, ale aj známe tváre. Velenie a rolu prezidenta ambiciózne prevzal Peter Šurín z agentúry Elite/Monday Lovers.
Značka KitKat opäť motivuje ľudí, aby si dali prestávku. Aj od skupinových chatov, emailov či notifikácií Celosvetovo známa značka cukroviniek KitKat od spoločnosti Nestlé spustila začiatkom roka svoju najnovšiu reklamnú kampaň.
GymBeam pre každý šport, hovorí najnovšia kampaň z dielne Darwin & the Machines GymBeam spojil sily s influencerom Jakubom Enžlom a prichádza s novou televíznou kampaňou.
Influencerské trendy na rok 2025: Nano, zodpovední influenceri aj LinkedIn Globálny influencerský trh sa za uplynulých päť rokov viac ako strojnásobil. V tomto roku sa očakáva, že dosiahne hodnotu 24 miliárd amerických dolárov. Trend rýchleho masívneho rastu je charakteristický nielen pre USA, ale aj Áziu a Európu. Slovensko nezostáva bokom.
Hellmann‘s, agentúra Kreativ Gang a Tesco rozdali tonu vianočného šalátu rodinám v núdzi Už piate Vianoce po sebe priniesli pomoc tým, ktorí to najviac potrebujú. 5 000 porcií zemiakového šalátu poputovalo k rodičom samoživiteľom.
Novým Art Directorom v New School Communications je Matej Ježko Na pozíciu Art Directora v komunikačnej agentúre New School Communications nastúpil od 1. januára 2025 Matej Ježko. Ten doteraz pôsobil v agentúre MUW Saatchi & Saatchi na pozícii Art Directora pre klienta Slovak Telekom. V New School Communications bude mať na starosti kreatívny tím zodpovedný za existujúcich klientov, ale aj ...
Novým generálnym riaditeľom Unilever pre Českú a Slovenskú republiku sa stal Jano Hlaváč Jano Hlaváč riadi od 1. januára 2025 českú a slovenskú pobočku Unileveru. Preberá tak vedenie lokálneho biznisu po svojom pôsobení v rámci mnohých komplexných rolí v regióne strednej a východnej Európy. Vo vedení strieda Vojtecha Bukača, ktorý povedie obchodné tímy pre Českú a Slovenskú republiku.
Tomáš Palovský: V Orange veríme v dlhodobosť a transparentnosť partnerstiev O organizačných zmenách aj o budovaní značky cez rôzne kanály sme sa rozprávali s Tomášom Palovským, ktorý vedie veľké spojené oddelenie komunikácie Communication and Brand Reputation.
Automatizujte a škálujte. Ako middleware a fulfillment uľahčia e-comm biznis? Middleware zabezpečí zrýchlený a bezproblémový proces riadenia vašich zásob, platieb či logistiky, ktorý vám ušetrí čas a eliminuje chyby. Postará sa o to, že marketplaces ako Amazon alebo Ebay vám otvoria dvere k obrovskému množstvu nových zákazníkov. Ako to celé funguje? Ktoré sú najpoužívanejšie middleware riešenia? ...
Love brand: Ako si značky získavajú srdcia Slovákov Zatiaľ čo niekto môže vnímať „love brand“ ako buzzword, iné značky sa neprestávajú usilovať o priazeň svojich zákazníkov. V tomto prípade to vyžaduje viac ako zamilované spoty v televíznych reklamách. Stať sa love brandom je beh na dlhú trať, vyžaduje dôslednú stratégiu, načúvanie potrebám a konzistentnú ...
Hlavnú úlohu v novej veggie kampani Kauflandu hrajú nedeľné rezne Kreatíva je z dielne agentúry THIS IS LOCCO. O produkciu sa postarali Revers Films s režisérom Marekom Partyšom.
Anketa Stratégií: Aký bol rok 2024 v slovenskej reklame? Bolo to obdobie masívneho využívania umelej inteligencie, inovatívnych strategických prístupov aj úspechov na zahraničných súťažiach. Odborníci z reklamnej bandže hodnotili rok 2024 z pohľadu vlastnej agentúry a celého trhu.