Telekom premenil dáta z mobilných sietí na hudbu pomocou AI. Prispeli aj Slováci Spoločnosť Deutsche Telekom transformovala za pomoci umelej inteligencie anonymizované mobilné dáta z desiatich európskych krajín do podoby jedinečnej hudobnej kompozície „Melody of Europe“.
Poznáme finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024 Odborná porota vybrala finalistov ocenenia pre Globálneho marketéra roka 2024. Medzi nominovanými sú zástupcovia spoločností AB InBev, DoorDash, Kraft Heinz, The Walt Disney Company a Cisco. Meno držiteľa ocenenia bude známe na konci januára 2025.
Známe tváre úsmevom podporili kampaň na vianočný benefičný koncert Úsmev ako dar Nová kampaň Bez úsmevu to nie je ono od Yolka Agency pre Úsmev ako dar zdôrazňuje, že bez úsmevu a pomoci deťom by Vianoce nemali svoje čaro.
Registrácia otvorená: HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA spúšťa už svoj 11. ročník Slovensko opäť spozná názvy najlepšie komunikujúcich spoločností! Súťaž HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA dnes oficiálne spustila registráciu prác do svojho 11. ročníka. Táto prestížna marketingová súťaž, ktorá oceňuje excelentnosť v komunikácii so zákazníkom aj tento rok prináša niekoľko ocenení vo viacerých kategóriách.
Santa Claus, havária a padajúce žreby. Takto sa začínajú Vianoce v BILLA BILLA sa rozhodla tieto Vianoce pobaviť, prekvapiť a sústrediť sa na skutočné potešenie zákazníkov. V novej kampani, ktorú spúšťa už v tieto dni, prináša zákazníkom niečo neobvyklé – vianočné žreby.
Vianočné vystavenia a tematické pivné balenia už lákajú zraky zákazníkov supermarketov Značka obľúbeného plzenského ležiaka každoročne pripravuje špeciálnu vianočnú kampaň formou televíznych spotov, online kampaní, ale aj vystavení priamo na predajných miestach.
Čo je kľúčové pre úspech PPC kampaní? Správne riadenie rozpočtov a sledovanie cieľov Spoločne so špecialistami na túto časť digitálu sa pozrieme na efektivitu PPC kampaní a možnosti, ktoré prinášajú, ale aj riziká, ktoré netreba podceňovať.
ADMA názor: Aké nároky sa kladú na pozíciu social media managera? Kto to je? Aké zručnosti a znalosti by mal ovládať? Aké nároky sa na túto pozíciu kladú? Máte dostatok vyskillovaných expertov alebo je to „nedostatkový tovar“? Expertov digitálnych združení ADMA sa pýtame na profil social media managera súčasnosti.
Anketa Stratégií: Produkčný trh u nás je dosť špecifický. Aké má prednosti a nedostatky? Magazín Stretégie medzi produkčnými agentúrami hľadal odpoveď na otázku čo najviac charakterizuje slovenský produkčný trh.
Asociácia public relations SR sa znovu rozrástla. Pribudla agentúra GreenTalk Valné zhromaždenie Asociácie public relations SR (APRSR) prijalo na svojom novembrovom zasadnutí za riadneho člena asociácie agentúru GreenTalk, ktorá sa špecializuje na komunikáciu problematiky ESG. Asociácii, ktorá má už 19 členov, sa tak darí napĺňať svoj cieľ spájať rešpektované komunikačné agentúry na Slovensku.
Nová kampaň Slovenskej sporiteľne. Aby po Čiernom piatku nezostal vybielený účet Za jediný novembrový deň minieme na internete o tretinu viac peňazí ako v iný priemerný deň v priebehu roka. Počet kyber podvodov však z roka na rok rastie, útočníci využívajú každú nepozornosť svojej obete.
Naše cesty sa rozchádzajú. Potrebujeme napĺňať svoje vlastné vízie Respect APP prechádza po 20 rokoch zásadnou zmenou. Opäť sa mení jeho majiteľská štruktúra. Z pôvodnej zostavy ostáva už len Ondrej Štefánik. O pozadí týchto majiteľských zmien Stratégie hovorili s Ondrejom aj s Yolkou Udičovou, ktorá si už stihla založiť vlastnú agentúru.
No a čo, že Neminem neuspel na kreatívnych súťažiach! Páči sa to, skóruje to, otvárame účty Aký bol rok 2024 v Slovenskej sporiteľni? Čo priniesol a čo sa z plánov a cieľov podarilo aj splniť? Prezradia Head of Brand Strategy & Communication Peter Holík a Corporate Communication Lead Marta Cesnaková.
Veľký prieskum: Preferujeme slovenské alebo zahraničné značky? Slováci a Slovenky vnímajú slovenské značky skôr ako dôveryhodné, vysokej kvality, vysokej ceny, tradičné, ale aj také, ktoré dbajú na udržateľnosť. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti NMS Market Research Slovakia.
Víťazom PR tendra v Lidli sa stala agentúra SKPR STRATEGIES PR agentúra SKPR STRATEGIES si druhýkrát za sebou obhájila svoju pozíciu, takže bude pre Lidl zastrešovať PR služby aj naďalej.
Anketa Stratégií: Aké trendy ovládnu v roku 2025 oblasť OOH a DOOH? Aké trendy ovplyvnia trh OOH a DOOH v nasledujúcom období? Čo bude mať najzásadnejší vplyv na tento vývoj? Ktoré svetové trendy by sa mohli uplatniť aj na Slovensku?
Anketa Stratégií: Ktoré udalosti v roku 2024 ovplyvňovali produkčný biznis? Ako hodnotíte rok 2024 v produkcii? Ktoré momenty ho najviac ovplyvnili – či už pozitívne alebo negatívne?
Prezídium APRSR posilnia Eva Babitzová a Štefan Vadocz Asociácie public relations Slovenskej republiky (APRSR) sa rozšíri o dvojicu skúsených odborníkov – Evu Babitzovú, managing partner agentúry Media Central a Štefana Vadocza, zakladateľa a riaditeľa komunikačnej agentúry Neopublic. Rozhodlo o tom Valné zhromaždenie APRSR na svojom novembrovom zasadnutí.
Príloha Produkčné agentúry 2024: Férové tendrovanie v produkcii? Zabudnite! Slovenskí reklamní producenti začínajú hovoriť o neúnosných podmienkach pri tendrovaní. V Čechách bude už od januára platiť memorandum, ktoré má nastaviť podmienky obstarávania reklamných produkcií. Prídu s niečím podobným aj Slováci? V špecializovanej prílohe Stratégií Produkcia 2024 sa venujeme okrem reklamy aj ...
Anketa Stratégií: Technologické inovácie a OOH reklama. Vládne jej umelá inteligencia? Ako sa mení práca vo vašej spoločnosti pod vplyvom technologických inovácií? Ktoré nástroje vám dávajú zmysel? V akej fáze využívania umelej inteligencie sa aktuálne nachádza slovenský trh DOOH? Odpovede sme hladali u odborníkov na OOH reklamu.
Gentlejam: Inhouse si robíme obsah, sociálne siete, email marketing aj PPC. S externými agentúrami nám to nefungovalo Zástupcovia slovenských značiek v ankete Stratégií hovoria, že LinkedIn je pre nich zásadný, investujú do performance aj influencerov.
ADC Europe: Slovensko získalo päť cenných kovov. Made by Vaculík má striebro za Lúčnicu V Barcelone počas galavečera udeľovali ceny Art Directors Clube Europe 2024. Viaceré slovenské agentúry mali svoje želiezka v ohni. Pozrime sa na to, ako dopadli.
Aj malá značka môže byť marketingovým punkáčom. Pre agentúry to býva zaujímavý klient Každý brand môže mať úspešnú komunikáciu a kreatívne kampane. Dobré nápady však potrebujú kreatívne hlavy, či už in-house, alebo z partnerských agentúr.
Digitálnou agentúrou roka je opäť THIS IS LOCCO Stalo sa to už štvrtýkrát po sebe. Strieborná priečka patrí Visibility, tretí je Triad.
Produkčné tendre nie sú udržateľné ani férové O tendroch v reklamnej produkcii aj o celej tejto brandži sme hovorili s prvým prezidentom Asociácie reklamných producentov a majiteľom produkčnej firmy Protos Productions Michalom Hlavačkom.