Mastercard chce umožniť platby úsmevom, kritici sa obávajú zneužitia dát Pilotný projek spustili v Brazílii. Ak sa technológia osvedčí, možnosť platiť za nákup pomocou biometrických údajov pridajú aj v USA, Európe či na Blízkom východe.
Rekordná inflácia a online nakupovanie: rastie zlato aj zberateľské predmety Vyplýva to z analýzy e-shopovej platformy Shoptet.
Tatra banka prináša v novej kampani Účet #premodruplanetu Udržateľné aktivity komunikuje banka v spote od MADE BY VACULIK.
Mattoni a Budvar sa spojili a vytvorili radler BirGo Tri chuťové varianty budú predstavené v kampani od českej reklamnej agentúry Ritual Communication.
Slovnaft chce rozbicyklovať celú Bratislavu Pomôcť mu má nová kampaň od dotcom advertising a akciová cena ročného predplatného. Počas letnej sezóny je v Bratislave k dispozícii až 600 bicyklov od Rače po Draždiak či od Karlovej Vsi po Vrakuňu. No na druhej strane mnoho ľudí stále využíva ako hlavný dopravný prostriedok auto, pričom v Bratislave to často nie je ...
365.bank v novej kampani rozvíja motív priateľskej banky Banka zároveň nadväzuje na svoj doterajší komunikačný koncept, ktorého zjednocujúcim prvkom je výzva „push the button“.
Kampaň pre Deň narcisov vyzdvihla dlhoročnú zbierku i zdravie ako vzácnosť Kampaň už tradične pripravila agentúra EFFE.
Jameson v novej kampani spraví z každého barmana Kampaň od MUW Saatchi&Saatchi nadväzuje na minuloročnú letnú novinku.
Orange predstavil novú hokejovú kampaň. Hviezdami sú malí hokejisti Kampaň „Veríme, že dorastú“ pripravila agentúra Elite / Monday Lovers.
Messi vzdáva hold Lige majstrov. V novom klipe sa baví so svojím mladším ja Spoločnosť Mastercard vyjadruje dlhodobú podporu Lige majstrov UEFA novou reklamou s Lionelom Messim v hlavnej úlohe.
Tatra banka spúšťa novú kampaň pre začínajúcich podnikateľov Ponúka im podporu pri počiatočných pochybnostiach, ale aj praktické riešenia, ktoré začiatok biznisu reálne uľahčujú.
Golonka aj Šupler prvýkrát v reklame. THIS IS LOCCO využilo legendy v spote pre Kaufland Online špeciálka je hotový guláš.
Testovacia platforma Testuj.to vstupuje na Slovensko. Spolupracovať bude s agentúrou PR.Konektor Platforma poskytuje značkám autentické recenzie produktov od skutočných používateľov.
Ďalší ročník Talentov Novej Európy s novou kampaňou od dotcom advertising Kampaň pre Slovnaft vznikla z idey Len talent nestačí.
Nová smernica EÚ: nové pravidlá pre dvojakú kvalitu produktov a stop falošným online recenziám Nové pravidlá nakupovania cez internet prináša smernica Európskej únie, ktorou by sa Slovensko malo začať riadiť už tento rok.
TIPOS štartuje kampaň k MS v hokeji 2022 Tvárami novej reklamnej kampane sú známi slovenskí hokejisti Juraj Slafkovský, Šimon Nemec a Pavol Regenda.
Investičný startup Finax má nového šéfa marketingu Od mája sa ním stal Juraj Šnirc, ktorý prichádza z Allianz-Slovenská poisťovňa.