Anketa Stratégií: TOP 5 najúspešnejších trendov vo výkonnostnom marketingu Naprieč trhom sme zisťovali prečo je výkonnostný marketing efektívny a kedy pre zadávateľov funguje najlepšie?
Anketa Stratégií: Patrí digitál pre zadávateľov k ich prioritám? Aké inovácie ste implementovali v poslednom čase do svojich performance kampaní a aké výsledky ste nimi dosiahli? Čo sa vám osvedčilo a čo, naopak, nefungovalo podľa očakávania? Tieto otázky sme sa opýtali na marketingových oddeleniach top zadávateľov. Prečítajte si ich skúsenosti a postrehy k výkonnostnému marketingu.
Roman Biath o Zlatom klinci: Zažil som niečo, čo už dlho nie "Myslím, že by prácam prospelo viac humoru. To je ale niečo, čo chýba prácam v reklame všeobecne," zdôrazňuje člen multi channel poroty Zlatého klinca a Head of Creative & Strategy Zaraguza CZ Roman Biath.
Marketingová manažérka Coca - Cola: Najväčšou anomáliou Slovákov je, že kupujú iba to, čo je v zľave Stále chceme posúvať hranice digitálneho marketingu a byť vždy o krok vpred, hovorí o marketingovej stratégii jedného z najvplyvnejších brandov sveta senior marketingová manažérka Coca-Cola pre Slovensko a Česko Mária Drotárová.
Lunter: Budujeme najväčšiu európsku tofu spoločnosť pre zdravú a udržateľnú budúcnosť Slovenský lovebrand s viac ako 30-ročnou tradíciou a tofu expertízou, pokračuje vo svojom poslaní prispievať k zmene stravovacích návykov, no už na európskej úrovni.
Naučte sa pri písaní textov tvoriť obsah pomocou AI. Stačí dodržať týchto 6 krokov Príchod ChatGPT v roku 2022 kompletne zmenil budúcnosť digitálneho marketingu. Copywriteri sa začali báť o svoje pracovné stoličky, pretože zrazu dokázal „vymyslieť“ titulok aj kolega bez akéhokoľvek kreatívneho cítenia. Chcete vyťažiť z AI čo najviac? Naučte sa, ako s týmito nástrojmi hovoriť.
Agentúra ZEAL sa stáva novým partnerom CREATIVE PRO Agentúra ZEAL, pod vedením Lele Tarbuk Zemanovej, sa oficiálne stala súčasťou portfólia CREATIVE PRO.
Je simplifikácia vizuálnych identít značiek tá správna cesta? V 60., 70. alebo 80. rokoch som nežil. Som dieťa divokých deväťdesiatok. Nezažil som teda takzvanú zlatú éru reklamy, ktorou označujeme dve dekády nasledujúce po spustení TV vysielania vo Veľkej Británii v roku 1955.
Anketa Stratégií: Aké sú najväčšie výzvy eventových agentúr? Zisťovali sme čím aktuálne žijú eventové agentúry, čo riešia a akým problémom čelia?
HOME CREDIT stavil v novej kampani na flexibilitu a predstavil svojho maskota Kampaň bude nasadená na Slovensku, ako aj v Českej republike. Za aktuálnym komunikačným konceptom stoja tímy spoločností Werk Camp a Parlay Shop.
365.bank spúšťa emotívnu kampaň na podporu platovej rovnosti Dajme všetkým rovnaké euro, odkazuje banka.
PSS v novej kampani mieri na mladé rodiny a sebavedomé osobnosti PSS, Prvá stavebná sporiteľňa modernizuje produktové portfólio a tomu prispôsobuje aj svoju komunikáciu.
GEN Z versus Alpha. Aké sú tieto dve najmladšie generácie a čo to znamená pre marketing? Z pohľadu marketérov predstavujú generácia Z a Alpha nové cieľové skupiny klientov a spotrebiteľov, ktoré treba zaujať, no aby to bolo možné, treba ich v prvom rade spoznať. Aj preto sme sa im veľmi podrobne venovali na konferencii Stratégie Fórum.
Anketa Stratégií: Na trhu dominujú marketingové alebo zamestnanecké eventy? Ako sa mení podiel eventov ako súčasť marketingu firiem verzus podiel eventov ako súčasť starostlivosti o zamestnancov? Čo tento podiel najviac ovplyvňuje? Zisťovali sme priamo v agentúrach.
Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci Hovoria v podcaste Stratégií OK360° predsedovia porôt Zlatého klinca Martin Woska a Juraj Kováč.
Voyo raketovo narástlo, Liga majstrov prilákala desaťtisíce predplatiteľov Futbalová Liga majstrov priniesla na Slovensko mnohé výzvy aj príležitosti. A to aj v oblasti marketingu.
2D reklama mení svoj formát. V Bratislave dostane tretí rozmer OMD zrealizovala prvu projekciu 3D reklamy na Slovensku. Nový rozmer reklamy pripravila pre klienta Mercedes Benz.
Novou kreatívnou agentúrou značky Lunter je THIS IS LOCCO Obľúbená slovenská značka rastlinných výrobkov prechádza veľkou zmenou v oblasti stratégie a komunikácie. Pri tejto príležitosti vyhlásila tender, ktorý už má svoj výsledok.
Štefan Kozák: Neustále tendrovanie agentúry neteší „Plne podporujem aktivitu firiem robiť si eventy vo vlastnej réžii, lebo len tak môžu spoznať prácu a hodnotu agentúr,“ hovorí v rozhovore pre Stratégie generálny riaditeľ skupiny CREATIVE PRO.
Istropolitana si z Portorože odnáša zlato, najviac kovov majú MUW Saatchi & Saatchi V Slovinsku včera odovzdali prestížne reklamné ocenenia Golden Drum. Pozrite sa, ako sa darilo slovenským agentúram.
Veľká anketa Stratégií: Je pre eventové agentúry rok 2024 plný príležitostí? Čo najviac definuje tento rok vo svete eventov? Aké typy eventov sú najviac žiadané a o ktoré, naopak, klesá záujem zo strany zadávateľov? Viac o eventoch sa dozviete v špecializovanej prílohe Eventy 2024, ktorá je vložená do aktuálneho vydania magazínu Stratégie. Už teraz si ju môžete stiahnuť ako PDF v tomto článku.
Markíza prináša originálnu komunikačnú kampaň k duševnému zdraviu detí Televízny líder dnes odvysiela špeciálne Televízne noviny. V nich budú viaceré reportáže venované rôznym oblastiam detského duševného zdravia.
ESG témy, ktoré priťahujú najväčšiu pozornosť. Ako ich dostať do médií a komunikovať efektívne? Biznis sa čoraz viac zaujíma o problematiku ESG. Firmy sa učia zbierať dáta a častejšie komunikujú svoje udržateľné aktivity. Aj preto sa Mediaboard a Green Talk podujali na komplexnú analýzu medializácie pojmu ESG.
Po troch lovcoch internetov postavila DIGI novú kampaň na akčnom psíkovi Eddiem Nový spot ku optickému internetu a online TV od DIGI Slovakia pochádza z dielne agentúry Zaraguza.
„A ty si čie?” pýta sa združenie Návrat svojím prvým reklamným spotom Združenie Návrat spustilo svoju prvú kampaň s emotívnym reklamným spotom „A ty si čie?“, ktorá upozorňuje na osudy detí bez rodín na Slovensku.