Šéfka komunikácie Allianz: Zlepšiť imidž poisťovníctva je ťažké zadanie. Je mi ľúto, že médiá rozoberajú iba negatívne témy a sťažnosti Lucia Strnad Muthová je PR osobnosťou roka 2022. Takto ju ocenila Asociácia public relations SR.
TIPOS predstavuje nové letné spoty pre stieracie žreby aj pre obľúbené LOTO Spoločnosť TIPOS v uplynulých dňoch predstavila dva nové televízne spoty, v rámci ktorých promuje dvojicu svojich produktových liniek.
Deutsche Telekom spája mladých Európanov tisíckami bezplatných hudobných zážitkov Svoju letnú aktivitu nazval "Leto radosti, mladosti a slobody" (Summer of Joy, Youth & Freedom)
Top obalovým trendom sú ekologické materiály. Obal by ale nemal byť atraktívnejší ako produkt O inováciách a eko trendoch v oblasti papiera, obalov aj dizajnu sme sa viac dozvedeli na Raňajkovom dizajn menu spoločnosti Europapier.
Stanislav Matějka je podpredsedom Európskeho združenia regulátorov rozhlasového a televízneho vysielania Je už druhým slovenským zástupcom v predsedníctve EPRA. Bývalý dlhoročný riaditeľ Rady pre mediálne služby Ľuboš Kukliš zastával od roku 2021 až do ukončenia výkonu funkcie riaditeľa slovenského regulátora v EPRA pozíciu predsedu.
Výber aj cena za influencera musí stáť na dátach. Kto si pýta priveľa a kto by si zaslúžil viac? O influencer marketingu založenom na dátach sme sa rozprávali s Managing Directorom Data on Steroids Jánom Starečkom.
Jakub Hankovský: Pred voľbami čakajme aj čudné prieskumy od agentúr na jedno použitie V podcaste Stratégií OK 360° hovorí Jakub Hankovský o tom, aký vplyv majú politické prieskumy na rozhodovanie voličov.
Lekárne Dr. Max hlásia zmenu na pozíciách výkonného a komerčného riaditeľa Lekárne Dr.Max na Slovensku majú od 1. júna nových členov vedenia spoločnosti. Z pozície výkonného riaditeľa bude jednotku na slovenskom lekárenskom trhu viesť Marián Jánoš. Miesto komerčného riaditeľa obsadí Emil Huraj.
Reklamný fotograf a kameraman: Tento biznis potrebuje autentickosť a tú AI nedosiahne Majú za sebou dlhoročnú prax, úspešné reklamné kampane a vydobili si uznania doma aj v zahraničí. "Slovenská produkcia je na svetovej úrovni. No nestačí byť dobrý, treba sa vedieť predať," zhodujú sa v rozhovore pre Stratégie fotograf Milan Debnár a kameraman Martin Ondruš.
Veľká zmena vo vedení agentúry TRIAD. Anna Ölvecká končí Oznámila to prostredníctvom postu na sociálnej sieti LinkedIn.
Ak si chce značka CSR aktivitami len zlepšiť imidž, hrozí jej reputačné riziko a greenwashing O životnom cykle značky a jej komunikácii s verejnosťou nám porozprával Andrej Mitaš, CEO & Managing Director v GALTON Brands, ktorý má viac ako pätnásťročné skúsenosti s budovaním značiek.
Pozitívna zákaznícka skúsenosť zvyšuje hodnotu firmy. Tieto značky a inštitúcie ju robia najlepšie Vo vysoko konkurenčnom prostredí je zákaznícka skúsenosť dôležitý nástroj, ako sa odlíšiť od konkurencie, budovať dlhodobé vzťahy so svojimi zákazníkmi, zvyšovať lojalitu a atraktivitu v očiach zákazníka.
Expert na gaming: Existuje iba jedno riziko, že značky premrhajú svoju šancu Podľa Ladislava Dyntara, zakladateľa agentúry Good Game, si u nás značky stále dostatočne neuvedomujú, aké možnosti im prostredie gamingu ponúka.
Pre tri štvrtiny Slovákov je pri online nakupovaní dôležitá rýchlosť doručenia Až 75 percent Slovákov považuje za dôležité rýchle doručenie tovaru, ktorý nakúpili v online obchode.
Dominik Kožuch: Baví ma obyčajné nápady pretaviť do zaujímavých projektov Predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Jednoducho talenty z brandže.
V Isadore chystali unikátne dresy pre profi cyklistov. Smelý plán skolaboval, no teraz si ich môžu kúpiť všetci Isadore pozitívne reaguje na negatívne udalosti vo svete procyklistiky.
Nahradí umelá inteligencia vo výskume trhu ľudskú prácu? MNFORCE, stredoeurópsky špecialista na kvantitatívny prieskum trhu, spúšťa nový webový nástroj na báze umelej inteligencie (AI), ktorý pomáha klientom s tvorbou dotazníkov.
PS:Digital hlási zmenu na pozícii Managing Director. Blaženu A. Sedrovičovú nahradí Martin Piteľ Managing Directorka končí po ôsmich rokoch. Z agentúry však neodchádza.
SodaStream prichádza s novými prístrojmi. Ich uvedenie na trh podporí kampaň aj nová vizuálna identita Komplexný redizajn vizuálnej identity, komunikácie aj produktového portfólia je odpoveďou na rastúci trend domácej prípravy čertstvej perlivej vody a dopyt po prémiových produktoch.
Braňo Macko: S nerozumnými klientami nepracujeme, iba rozumní dokážu počúvať O budovaní značiek nám porozprával Creative director/CO – owner z reklamnej agentúry PONYHOUSE.
O komunikáciu lídra v renovácii notebookov a počítačov Techsavers sa postará agentúra Vizua Spoločne prichádzajú s vynovenou vizuálnou identitou, logom a komunikačnou stratégiou.
Telekom daruje nekonečné dáta a vzdáva rešpekt všetkým, ktorí sa vedia rozdať Novú kampaň pod komunikačným konceptom #Rešpekt pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.
Istropolitana Ogilvy a THIS IS LOCCO si z kyjevského festivalu KIAF odnášajú cenné kovy Istropolitana má tri striebra a tri bronzy, THIS IS LOCCO jedno striebro a 4 bronzy.
Marketingový riaditeľ Wolt: Kuriéri sú tvárou našej značky, dôležitým PR a trošku aj rizikom „A zároveň jednou z najdôležitejších komunikačných liniek, akousi špeciálnou B2B komunikáciou,“ tvrdí Adam Lazár, marketingový riaditeľ spoločnosti Wolt SK.
Content agency mení názov na Contedy a posilňuje svoje rady o Miroslava Gerbela Táto transformácia prináša nielen nový názov, ale aj ďalšie zmeny, ktoré posilnia postavenie agentúry na trhu influencer a content marketingu.