Blíži sa Deň narcisov - bude v piatok 27. marca. Už tento týždeň však odštartovala SMS finančná zbierka a s ňou aj kampaň.
Tohtoročná kampaň vznikla v agentúre Effectivity POWERED BY PUBLICIS a nadväzuje na tú, v ktorej Liga proti rakovine ďakuje tisíckam darcov, čo si kupujú narcisy alebo darujú 2 % z daní.
Stratégie prinášajú prehľad, ako vyzerali predošlé kampane od samého počiatku až doteraz.
1997
1998
1999
2000. Podľa organizátorov prelomový rok. "Po kampani bolo správne informovaných o Dni narcisov 78% obyvateľov Slovenska. 83 % opýtaných považovala Deň narcisov za prospešné podujatie," uvádzajú.
2002. "Žltý narcis rozkvitol do významnej spoločenskej udalosti. Zviditeľnil jednoduchú nízkonákladovú produktovú kampaň natoľko, že povýšil Deň narcisov na značkový produkt," tvrdia organizátori.
2003. "V roku 2003 sme komunikačne posunuli Deň narcisov do polohy spoločného boja zdravých aj chorých," znie zdôvodnenie k tejto kampani.
2004
2005. Kampaň od Soria & Grey.
2006
2007. "Termín konania 11. ročníka zbierky pripadol na piatok 13. apríla, ktorý je vo verejnosti vo všeobecnosti vnímaný ako nešťastný deň. Na Deň narcisov sme sa preto snažili práve BEZNÁDEJ medzi ľuďmi premeniť na NÁDEJ pripnutím kvietka narcisu," uvádzajú organizátori. Kampaň je od Soria&Grey.
2008: "V 12. ročník kampane vychádzajúc z myšlienky, že Deň narcisov je už vo verejnosti silná značka, sme sa snažili vyjadriť posolstvo kampane jednoduchým výstižným sloganom." Komunikačná kampaň vznikla v spolupráci s reklamnou agentúrou Publicis Knut. Viac informácií tu.
2009
2010
2011 - kampaň z dielne agentúry Sofian, viac informácií o nej a televízny spot nájdete tu.
2012
2013
2015 - kampaň od Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Ukážky kampaní poskytla Stratégiám agentúra event2all.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: ik