StoryEditor

Hrdinom kampane Liptov je ovečka, čo má svetrík do véčka

12.03.2013, 17:40

Nová komunikácia Liptov štartuje nielen v online, ale silnú podporu dostala aj v instore.

Horské mlieko, ohľaduplný výrobca a spokojní ľudia. Také sú tri základné piliere projektu Zelený Liptov, ku ktorému sa Liptov hlási v novej kampani. Jednotlivé zásady komunikuje séria dvojminútových kreslených rozprávok, ktorých hrdinom je ovečka, čo má svetrík do véčka.

Kampaň bude prebiehať celý rok. Na www.nasliptov.sk/rozpravky a Facebooku Liptov postupne odhalí až šesť rozprávok. Kreativitu a stratégiu kampane pripravila dvorná agentúra THIS IS LOCCO, ktorá na originálnom vizuálnom štýle spolupracovala s ilustrátorkou Alžbetou Kováčovou. Hlas ovečke prepožičala známa slovenská herečka Zuzana Porubjaková.

Zaujímavosťou je, že kampaň z online prerástla do offline, nie naopak, ako to  býva zvykom.
„Koncept Rozprávok zo Zeleného Liptova ukázal svoj potenciál a klient mu verí. Aj preto sa nebál rozšíriť ho na všetky instorové aktivity a doplniť promo súťažou o 300 cien,“ vysvetľuje kreatívny riaditeľ Tomáš Rosputinský.


Vizitka kampane

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative director: Tomáš Rosputinský

Art director: Martin Máčada, Ivan Dvoran

Copywriter: Lucia Pazičová

Ilustrátor: Alžbeta Kováčová

Account manager: Zuzana Sakaliková
 

 

 

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. december 2025 07:55