StoryEditor

Istropolitana Ogilvy pre Terno

14.02.2011, 23:00

Reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy zvíťazila začiatkom februára 2011 vo výberovom konaní na komunikačné aktivity pre značku maloobchodnej siete Terno.

Výberové konanie vyhlásila spoločnosť COOP Jednota Bratislava, s. d., ktorá v roku 2010 ukončila obchodnú a marketingovú spoluprácu so systémom COOP Jednota Slovensko. Rokom 2011 upúšťa od používania značky COOP Jednota a bude pre označenie svojich predajní používať výlučne značku Terno.

"Istropolitana Ogilvy bude pre značku Terno zabezpečovať strategické, kreatívne a mediálne služby. Našim cieľom je posilniť značku Terno, ako mienkotvorný, moderný, slovenský brand, schopný konkurovať nadnárodným potravinovým reťazcom,“ povedal Oliver Vališ, Head of MP Marketing COOP Jednota Bratislava.

Zdroj: COOP Jednota Bratislava

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 07:33