PIAF
StoryEditor

Slovenské agentúry bodovali na PIAF 2014. Toto sú ocenené práce

22.05.2014, 08:53
V Prahe vyhlásili výsledky medzinárodého festivalu PIAF. Pozrite si slovenské úspechy.

Medzinárodný reklamný festival PIAF spoznal víťazov - včera na ceremoniáli v Národnej galérii v Prahe vyhlásili výsledky a ocenili najlepšie reklamy.

Medzi najlepších sa dostali aj dve slovenské reklamné agentúry Jandl a TRIAD Advertising, ktoré si z PIAF 2014 odnášajú bronz. Naše agentúry mali tohto roku 9 shortlistov.

Jandl získal bronz na PIAF-e v kategórii Flash Impact. Bodoval jeho printový inzerát Lego Technic - Mixer. Prečítajte si o nej na blogu AdArena.

Kategória Flash Impact - bronz

Prihlasovateľ: JANDL, marketing a reklama, s.r.o.

Názov: Lego Technic - Mixer

Inzerent: Lego Trading

Produkt/služba: Lego Technic

Odvetvie: Games & Toys

Creative Director: Pavel Fuksa/Eugen Suman

Art director: Razvan Mitoiu

Copywriter: Andrei Gurau

Photographer: Miro Minarovych

Slovenský TRIAD Advertising takisto získal bronz, a to v kategórii Audience engagement. Ocenenia mu vyniesla práca pre českú pobočku Telefónica O2. TRIAD vytvoril podľa svojich slov "nezvyčajný spôsob", ako zvýšiť engagement na Facebooku českého O2. Išlo o súťaž Poslední vyhrává, v ktorej O2 oceňovalo autora posledného príspevku na Facebooku. Výsledkom bol nárast engagement rate o 55,65 %.

Kategória Audience engagement - bronz

Prihlasovateľ: TRIAD Advertising

Názov: The Last comment

Klient: O2 Telefonica Czech Republic

Produkt/služba: O2 Telefonica

Odvetvie: Communication Services

Creative Director: Jaro Zacko

Strategy Director: Martin Woska

Creative Teamleader: Vlado Kurek

Copywriter: Maros Hamorský

Social Media Manager: Juraj Horný

Social Media Manager: Eva Pavlová

Cenu za TRIAD Advertising prebrali za slovenských kolegov v zastúpení členovia tímu z českej pobočky.

Na PIAF 2014 získali štyri ocenenia české agentúry, bola medzi nimi aj pražská pobočka MADE by Vaculik, ktorá získala striebro za reklamu Drink Taxi – You Drink We Drive pre klienta Modrý Anděl. Prvýkrát na festivale vyhlásili aj Agentúru roka, teda ocenenie kombinujúce kreatívne úspechy, finančné výsledky či imidž. Spomedzi niekoľkých desiatok českých agentúr sa Agentúrou roka 2013 stala Ogilvy. Pozrite si kompletné výsledky PIAF 2014 na webe piaf.cz.

Celkovo porota Prague International Advertising Festival odovzdala menej ocenení ako pred rokom. Slovensko však aj vtedy získalo dve ceny, kým v roku 2012 malo štyri.

Stratégie boli priamo na festivale. Viac z tém, o ktorých sa na PIAF 2014 najviac hovorilo, prinesieme v najbližších dňoch.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. máj 2024 05:39