StoryEditor

PIAF: Striebro a tri bronzy pre Slovensko

26.04.2012, 16:49

Strieborné ocenenie si odnáša agentúra MADE BY VACULIK, bronzové patrí Core4, Jandl a TRIAD Advertising.

Na medzinárodnom festivale PIAF bolo nominovaných 11 slovenských prác. Z nich premenili agentúry štyri - jednu na strieborné a tri na bronzové ocenenia.

Agentúra MADE BY VACULIK bodovala s prácou Theatre Commercial – Limited edition of credit card by Tatra banka v kategórii Creating the media.

Bronzové ocenenie si odniesla agentúra Core4 s prácou You´ll pay with your own blood (kategória Creative sales &sales support), Jandl s prácou Kiss Radio - Lady Gaga/Umbrella/Good night (kategória The game) a agentúra TRIAD Advertising vyšla na pódium pre bronzovú sošku za prácu The Pilsner Compass (kategória Best Beer Ad).

S najväčším počtom shortlistov bojovala agentúra Jandl (5), svoje nominácie nepremenil Wiktor Leo Burnett a digita.sk.

Hlavnú cenu Grand Prix získava projekt značky Lego uskutočnený v Nemecku pri príležitosti uvedenia filmu Star Wars v 3D. Porota ocenila spôsob, akým víťazná agentúra Serviceplan prepojila tieto dve značky – Lego a Hviezdne vojny.

Výsledky boli vyhlásené dnes (26. apríla) večer na slávnostnom udeľovaní. O výsledkoch rozhodla medzinárodná porota, ktorej predsedal Gideon Amichay.

MADE BY VACULIK (striebro)

Theatre Commercial – Limited edition of credit card by Tatra banka

Core4 (bronz)

You´ll pay with your own blood

Jandl (bronz)

Kiss Radio - Lady Gaga/Umbrella/Good night

TRIAD Advertising (bronz)

The Pilsner Compass

Serviceplan (Grand Prix)

LEGO Builders of Sound

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. máj 2024 13:13