Strieborné ocenenie si odnáša agentúra MADE BY VACULIK, bronzové patrí Core4, Jandl a TRIAD Advertising.
Na medzinárodnom festivale PIAF bolo nominovaných 11 slovenských prác. Z nich premenili agentúry štyri - jednu na strieborné a tri na bronzové ocenenia.
Agentúra MADE BY VACULIK bodovala s prácou Theatre Commercial – Limited edition of credit card by Tatra banka v kategórii Creating the media.
Bronzové ocenenie si odniesla agentúra Core4 s prácou You´ll pay with your own blood (kategória Creative sales &sales support), Jandl s prácou Kiss Radio - Lady Gaga/Umbrella/Good night (kategória The game) a agentúra TRIAD Advertising vyšla na pódium pre bronzovú sošku za prácu The Pilsner Compass (kategória Best Beer Ad).
S najväčším počtom shortlistov bojovala agentúra Jandl (5), svoje nominácie nepremenil Wiktor Leo Burnett a digita.sk.
Hlavnú cenu Grand Prix získava projekt značky Lego uskutočnený v Nemecku pri príležitosti uvedenia filmu Star Wars v 3D. Porota ocenila spôsob, akým víťazná agentúra Serviceplan prepojila tieto dve značky – Lego a Hviezdne vojny.
Výsledky boli vyhlásené dnes (26. apríla) večer na slávnostnom udeľovaní. O výsledkoch rozhodla medzinárodná porota, ktorej predsedal Gideon Amichay.
MADE BY VACULIK (striebro)
Theatre Commercial – Limited edition of credit card by Tatra banka
Core4 (bronz)
You´ll pay with your own blood
Jandl (bronz)
Kiss Radio - Lady Gaga/Umbrella/Good night
TRIAD Advertising (bronz)
The Pilsner Compass
Serviceplan (Grand Prix)
LEGO Builders of Sound
Zdroj: Erika Brindzová