Dnes sme pre vás vybrali reklamu, ktorá si zaslúži pozornosť najmä kvôli wordingu. Ide o video, ktoré hovorí, aby sme prispievali na ochranu lesov. Celý čas sa pohráva so slovom NIČ a robí to naozaj bravúrne.
Kampaň je pre lesooschranárske zoskupenie VLK a pochádza z dielne MARK BBDO. Pointa spočíva v tom, aby sme aspoň s nejakou časťou našich lesov nerobili NIČ. Kampaň má vyzvať ľudí, aby pravideľne prispievali. Všetko sa vysvetľuje cez slovo NIČ.
Použité zábery vo videu sú autentické a natáčie prebehlo v rezervácii Vlčia na Čergove. Tá ukazuje, ako to v skutočnej divočine, v ktorej sa nerobí nič, vyzerá.
Kredity kampane:
Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK
Reklamná agentúra: MARK BBDO
Strategy director: Marián Timoracký
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Marek Sivy
Copywriter: Michal Roháček
Account director: Peter Beláň
Account manager: Alexandra Jankeje
Kamera: Karol Kaliský (Arollafilm), Vladimír Ruppeldt (Irisfilm)
Video: Peter Kramárik
Zdroj: eb.