StoryEditor

Reklama dňa: Prispievaj na nič

14.06.2016, 15:19
Naozaj skvelý copywriterský kúsok.

Dnes sme pre vás vybrali reklamu, ktorá si zaslúži pozornosť najmä kvôli wordingu. Ide o video, ktoré hovorí, aby sme prispievali na ochranu lesov. Celý čas sa pohráva so slovom NIČ a robí to naozaj bravúrne. 

Kampaň je pre lesooschranárske zoskupenie VLK a pochádza z dielne MARK BBDO. Pointa spočíva v tom, aby sme aspoň s nejakou časťou našich lesov nerobili NIČ. Kampaň má vyzvať ľudí, aby pravideľne prispievali. Všetko sa vysvetľuje cez slovo NIČ. 

Použité zábery vo videu sú autentické a natáčie prebehlo v rezervácii Vlčia na Čergove. Tá ukazuje, ako to v skutočnej divočine, v ktorej sa nerobí nič, vyzerá. 

Kredity kampane:

Klient: Lesoochranárske zoskupenie VLK

Reklamná agentúra: MARK BBDO

Strategy director: Marián Timoracký

Creative director: Vlado Slivka

Art director: Marek Sivy

Copywriter: Michal Roháček

Account director: Peter Beláň

Account manager: Alexandra Jankeje

Kamera: Karol Kaliský (Arollafilm), Vladimír Ruppeldt (Irisfilm)

Video: Peter Kramárik

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2024 14:00