Róbert Slovák
StoryEditor

Róbert Slovák: KRAS má byť hovorcom trhu - niekto, koho si budú vážiť

04.09.2014, 08:59
O plánovaných zmenách v Klube sme sa rozprávali s jeho novým prezidentom Róbertom Slovákom: "Radi sa spojíme s asociáciami, ktoré majú podobné ciele a chcú vylepšiť trh."

O plánovaných zmenách v Klube sme sa rozprávali s jeho novým prezidentom Róbertom Slovákom. "Radi sa spojíme s asociáciami, ktoré majú podobné ciele a chcú vylepšiť trh."

S: Aká je prvá vec, o ktorej zmenu sa v KRASe pokúsiš? Čo si podľa teba zasluhuje najradikálnejšiu zmenu?

Prvá zmena je už za mnou, keďže som pred časom ako radový člen navrhol zmenu stanov tak, aby prezidenta volili všetci členovia KRASu, a nie len prezídium, ako tomu bolo predtým. Tým táto funkcia získala podľa mňa silnejší mandát a je to pre mňa teraz o to vačší záväzok.

 

S: Budú sa meniť podmienky prijatia členov?

Uvažujeme o tom, ako rozšíriť členskú základňu tak, aby sme nedevalvovali hodnoty členstva v KRASe. Zatiaľ je to v rovine úvah, ale predpokladám, že čoskoro to vyriešime. Som optimista.

 

S: Plánuje Klub prijať nových členov?

Áno, máme záujemcov, teším sa na nich. Budem rád, ak do KRASu pritečie nová energia a budeme diskutovať na širšom fóre.

 

S: Aké sú ďalšie plánované zmeny?

Na najbližšom Valnom zhromaždení predstavíme naše idey a určite budete jedni z prvých, ktorí sa o prípadných zmenách dozvedia.

 

S: Ako sa má na našom trhu KRAS profilovať? Čo má KRAS podla teba byť?

KRAS je výberová organizácia, ktorej členmi sú najúspešnejšie a najproduktívnejšie reklamné agentúry pôsobiace na slovenskom trhu. Hlavným poslaním Klubu je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie tak, aby bola ako jeho neoddeliteľná súčasť neustálym prínosom pre trhové hospodárstvo. KRAS organizuje najprestížnejšie reklamné súťaže na našom trhu Effie a Zlatý klinec, zostavuje rebríček ekonomickej úspešnosti reklamných agentúr TAAS a je v rámci AAA aj oficiálnym reprezentantom najprestížnejšieho reklamného festivalu na svete Cannes Lions. To sú veľké veci. Zároveň má byť podľa mňa "hovorcom" trhu, akceptovanou organizáciou, ktorej názor a stanoviská si budú vážiť nielen jej členovia, ale celá bradža, či médiá.  

 

S: Vidíš potenciál v spájaní sa KRASu s inými asociáciami?

Určite radi spojíme sily s asociáciami, ktoré majú podobné ciele a reputáciu, sú aktívne, funkčné, chcú vylepšovať trh a spoločne pomáhať k zvyšovaniu úrovne nášho odvetvia. Od budúceho týždňa ma čaká maratón stretnutí a obedov s ich zástupcami, tak držte palce, nech máme šťastnú ruku pri výbere reštaurácií.

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
04. máj 2024 23:14