Národná súťaž kreativity Zlatý klinec, ktorá sa bude konať už tento piatok 15. mája 2015, čoskoro spozná shortlisty. Ešte predtým Stratégie vybrali reklamy, o ktorých si myslíme, že sú hodné Klinca. Pozrite si náš výber.
Agentúra: Jandl
Klient: ZOO Bratislava
Nenásilný vizuál a prepracovaná art direction, na ktorú sme od Jandl zvyknutí. V prípade klienta ZOO sa agentúre už dlhšie darí dodržiavať jednotnú líniu komunikácie.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: J&T Banka
Pozornosť si zaslúži najmä wording, oceňujeme prevedenie v štýle menej je viac. Škoda len, že práci nedala agentúra šancu na Hodnotení Stratégií.
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Tesco
Výborné stvárnenie tak bežnej témy, akou je ekológia. Ako povedať, že ľudia bežne vidia iba vrchol ľadovca problému.
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Klient: Peugeot
Táto práca rozhodne presvedčí nápadom. Vymyká sa spomedzi sponzoringových reklám, pre ktoré je typické spojiť raketu s automobilom, prípade s tenisovou hviezdou jednoduchou kolážou. Jeden z favoritov.
Agentúra: Respect APP
Klient: Tento
Netradične odkomunikovaný benefit produktu každodennej potreby. Veľmi dobre agentúra využila koncept, ktorý so sebou priniesli sviatky.
Agentúra: MADE BY VACULIK
Klient: Dobrý anjel
Pekné vyjadrenie toho, že i charita môže byť adresná a osobná.
OOH
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Klient: Slovnaft
Posolstvo podané priamočiaro, ocenenie si práca zaslúži i za svoju art direction. Zároveň vyjadruje o čom produkt, v tomto prípade hokej, je.
Agentúra: Lowe GGK
Klient: Audi Slovakia
Známy vizuál, ktorý sa často prirovnáva ku kvalite zahraničných agentúr. Agentúra šikovne využila symbol, ktorý je typický pre automobily Audi - štyri kruhy a zároveň sa podarilo vyjadriť kvalitu produktu - auto do každého terénu. Práca má väčšie šance na Klince v kategórii OOH. V tomto prípade vidieť, ako samotný nosič dokáže umocniť kreativitu, ktorá síce ani v printovovom prevedení nepoľavuje.
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Klient: Slovak Telekom
Špičkový wording. Agentúre sa podarilo do jedného slova spojiť ambasádora značky a jeho mena - Sagan a produktu - 4G internet. Pričom aj samotná voľba Sagan ako tvár reklamy je logickým krokom, ktorý sa v prípade vysokorýchlostného internetu hodí.
Všetky prihlásené práce si môžete pozrieť na zlatyklinec.sk.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: eb.