Spoločnosť Tesco Slovensko má nový komunikačný koncept. Jeho tvárou sa stala Michaela Králiková.
Spoločnosť Tesco Slovensko od tohto mesiaca komunikuje po novom. Hlavná myšlienka novej kampane spočíva v tom, že aj príprava zdravého jedla môže byť jednoduchá. Nový komunikačný koncept preto dostal názov "Hravo a zdravo".
Obchodný reťazec ukazuje svoje výrobky a služby z pohľadu mladej rodiny, ktorá si zakladá na zdravom životnom štýle. Tvárou Tesca sa preto stala Michaela Králiková a jej rodina – manžel Lukáš a dve deti Sárinka a Ondrejko. V rámci kampane vznikol pod hlavičkou Tesca tiež blog o jedle, ktorý spoluvytvára Michaela Králiková a podieľa sa tak na tvorení obsahu kampane.
Kampaň z dielne agentúry MADE BY VACULIK štartuje novým imidžovým televíznym spotom (pod správou), v ktorom nová tvár Tesca vyzýva na dodržiavanie zdravších stravovacích návykov. Tesco prepracovalo aj svoje produktové spoty, ktoré dostali silný imidžový nádych. Všetky spoty sú podporené novou typografiou.
Michaela Králiková a jej rodina bude figurovať aj v in-store komunikácii reťazca a na printových propagačných materiáloch spoločnosti Tesco.
Vizitka:
Account: Marian Záhorec, Lucia Sviteková, Katarína Kabaňová
creative director: Dejan Galovic, Boyo Dohnal
art director: Boyo Dohnal, Michal Salva
copywriter: Henrich Varga, Petra Števonková, Vlado Križan
web developer: Martin Fabok, Martin Košáň, Martin Krýsl
produkcia: Hitchhiker Films
reziser: Roman Valent
hudba: Viktor Hazard - Fatmusic
http://youtu.be/78xlWB14WRg
Zdroj: Miroslava Klempová