Porotu Hodnotenia Stratégií tvoria odborníci z reklamných agentúr a zástupcovia zadávateľov reklamy. Každý mesiac v Hodnotení Stratégií vyberajú najlepšie reklamy, ktoré postupujú na shortlist súťaže Agentúra roka, kde majú šancu získať víťazné reklamy z každej kategórie 30 bodov. Porotcovia hodnotia prihlásené reklamy škálou od 1 do 10 bodov, pričom reklamy, ktoré získajú od oboch častí poroty (kreatívcov i zadávateľov) 5 a viac bodov, postupujú na shortlist súťaže Agentúra roka. Magazín Stratégie v nej každoročne vyhlasuje Agentúru roka, ktorá získa tzv. "Áčko". Ocenenia získavajú aj najlepší creative director, art director, copywriter a strategy director.
V aprílovom kole Hodnotenia Stratégií porotcovia hodnotili 64 prác. Na shortlist súťaže Agentúry roka však porota posunula len päť prác. Jednu prácu z kategórie TV spoty, dve out of home práce, jednu online kampaň a jedno online video. Do finále sa nedostala ani jedna zo 16 prác z kategórie Inzercia, ani jeden rozhlasový spot či reklama z kategórie Banner a Social.
Týmto piatim prácam porotcovia pridelili 5 a viac bodov. Postupujú tak do finálneho Hodnotenia Stratégií, kde sa budú bojovať o 30 bodov do súťaže Agentúra roka:
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Zadávateľ: Heineken Slovensko - Zlatý bažant
- Kategória: Out of home
- Počet bodov: agentúry 7,50 / zadávatelia 5,75
Zlatý Bažant Radler 0,0% – Otvoriť a zatvoriť je W0,0W!
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Zadávateľ: Heineken Slovensko - Zlatý bažant
- Kategória: TV spot
- Počet bodov: agentúry 5,75 / zadávatelia 5,50
- Agentúra: PACKY ADVERTISING
- Zadávateľ: GOLEM CLUB
- Kategória: Out of home
- Počet bodov: agentúry 6,80 / zadávatelia 5,25
- Agentúra: Respect APP
- Zadávateľ: Slovenská aliancia zriedkavých chorôb
- Kategória: Online video
- Počet bodov: agentúry 5,50 / zadávatelia 5,25
- Agentúra: Hype
- Zadávateľ: Liga proti rakovine
- Kategória: Online kampaň
- Počet bodov: agentúry 5,00 / zadávatelia 5,25
Gratulujeme agentúre TRIAD Advertising, ktorá sa stala aprílovou Agentúrou mesiaca. Tou sa stáva agentúra, ktorej práce na prvých troch priečkach v každej kategórii získali najvyšší súčet priemerných bodov od oboch častí poroty. Agentúra TRIAD Advertising ich pozbierala najviac za tieto svoje aprílové reklamy: Prvá hypotéka schválená online (1. miesto v kategórii Inzercia), Treska slovenská (1. miesto v kategórii Rozhlasový spot), Becher ateliér (1. miesto v kategórii Online kampaň), Treska slovenská (2. miesto v kategórii Online video) a Tatratea v čajových vrecúškach (3. miesto v kategórii Social).
Všetky aprílové reklamy z Hodnotenia Stratégií nájdete na našom webe.
Zdroj: Katarína Hrnčárová