StoryEditor

Toto sú najlepšie aprílové reklamy. Podľa poroty Hodnotenia Stratégií

13.05.2016, 09:00
Zo 64 prihlásených reklám postupuje na shortlist Agentúry roka len 5 prác.

Porotu Hodnotenia Stratégií tvoria odborníci z reklamných agentúr a zástupcovia zadávateľov reklamy. Každý mesiac v Hodnotení Stratégií vyberajú najlepšie reklamy, ktoré postupujú na shortlist súťaže Agentúra roka, kde majú šancu získať víťazné reklamy z každej kategórie 30 bodov. Porotcovia hodnotia prihlásené reklamy škálou od 1 do 10 bodov, pričom reklamy, ktoré získajú od oboch častí poroty (kreatívcov i zadávateľov) 5 a viac bodov, postupujú na shortlist súťaže Agentúra roka. Magazín Stratégie v nej každoročne vyhlasuje Agentúru roka, ktorá získa tzv. "Áčko". Ocenenia získavajú aj najlepší creative director, art director, copywriter a strategy director.

 

V aprílovom kole Hodnotenia Stratégií porotcovia hodnotili 64 prác. Na shortlist súťaže Agentúry roka však porota posunula len päť prác. Jednu prácu z kategórie TV spoty, dve out of home práce, jednu online kampaň a jedno online video. Do finále sa nedostala ani jedna zo 16 prác z kategórie Inzercia, ani jeden rozhlasový spot či reklama z kategórie Banner a Social.

 

Týmto piatim prácam porotcovia pridelili 5 a viac bodov. Postupujú tak do finálneho Hodnotenia Stratégií, kde sa budú bojovať o 30 bodov do súťaže Agentúra roka:

 

Bažant´73 výklad v OD Dunaj

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Zadávateľ: Heineken Slovensko - Zlatý bažant
  • Kategória: Out of home
  • Počet bodov: agentúry 7,50 / zadávatelia 5,75

 

Zlatý Bažant Radler 0,0% – Otvoriť a zatvoriť je W0,0W!

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Zadávateľ: Heineken Slovensko - Zlatý bažant
  • Kategória: TV spot
  • Počet bodov: agentúry 5,75 / zadávatelia 5,50

 

Zbavte sa zimných pneumatík

  • Agentúra: PACKY ADVERTISING
  • Zadávateľ: GOLEM CLUB
  • Kategória: Out of home
  • Počet bodov: agentúry 6,80 / zadávatelia 5,25

 

#zriedkavelezanie so Sajfom

  • Agentúra: Respect APP
  • Zadávateľ: Slovenská aliancia zriedkavých chorôb
  • Kategória: Online video
  • Počet bodov: agentúry 5,50 / zadávatelia 5,25

 

#SomNarcis

  • Agentúra: Hype
  • Zadávateľ: Liga proti rakovine
  • Kategória: Online kampaň
  • Počet bodov: agentúry 5,00 / zadávatelia 5,25

 

Gratulujeme agentúre TRIAD Advertising, ktorá sa stala aprílovou Agentúrou mesiaca. Tou sa stáva agentúra, ktorej práce na prvých troch priečkach v každej kategórii získali najvyšší súčet priemerných bodov od oboch častí poroty. Agentúra TRIAD Advertising ich pozbierala najviac za tieto svoje aprílové reklamy: Prvá hypotéka schválená online (1. miesto v kategórii Inzercia), Treska slovenská (1. miesto v kategórii Rozhlasový spot), Becher ateliér (1. miesto v kategórii Online kampaň), Treska slovenská (2. miesto v kategórii Online video) a Tatratea v čajových vrecúškach (3. miesto v kategórii Social).

Všetky aprílové reklamy z Hodnotenia Stratégií nájdete na našom webe.

 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 02:40