StoryEditor

Známa je porota Zlatého klinca

22.04.2013, 15:58

Predsedom je Leon Sverdlin z Mark BBDO Praha.

Agentúry môžu svoje práce prihlásiť do konca tohto týždňa (26.4.2013) a to priamo na stránke. Každá agentúra, ktorá prihlási do súťaže svoje príspevky, automaticky obdrží zdarma dve vstupenky na slávnostné vyhlásenie výsledkov súťaže, ktoré sa bude konať 24. mája 2013 v Rafinery Gallery Slovnaft Bratislave.

 

Známe je už aj konečné zloženie poroty súťaže:

Predseda poroty

Leon Sverdlin / MARK BBDO Praha

 

Kmeňová porota SK:

Bohumil Dohnal / MADE BY VACULIK

Štefan Andrejco / Wiktor Leo Burnett

Michal Pastier /  Zaraguza

Radoslav Olos / Istropolitana Ogilvy

Róbert Slovák / Respect APP

Peter Michalka / MUW Saatchi Saatchi

 

Kmeňová porota CZ:

Jirka Pleskot / Hullabaloo

Pavel Sobek / EURO RSCG Praha

 

Špecialisti:

Online

Peter András / DIGITASK

Jord Nikov / MUW digital

 

 

Kreativita v PR

Michaela Benedigová / SEESAME Communication Expert

Štefan Vadocz / NEOPUBLIC Porter Novelli

 

Médiá

Ľubor Supek  / Unimedia

Milan Obetko / Mediacom

Peter Seyfert / OMD

Matúš Hacker / Universal McCann

 

Events

Andrea Skočeková / Brand Advertising

Štefan Kozák / Creative Pro

Dalibor Lukačka / E-MOTION

Lukáš Jesenský / Mertel

 

Kampaň

Martin Blaško /Istropolitana Ogilvy

Milada Hálová /Tatra Banka

Milan Sitárik/Wiktor Leo Burnett

Martin Woska/TRIAD

 

Novinkou je, že do súťaže pribudli aj nové BTL kategórie. Pre Stratégie porotcovia kategórie Event o tom, čo od prihlásených prác očakávajú a čo je ich hlavným kritériom hodnotenia:

Lukáš Jesenský, CEO Mertel, predseda BTL komunikačnej asociácie: "Veľmi sa teším, že v Zlatom klinci sa objaví aj kategória evetov. Ide o snahu, ktorú začala BTLka rozvíjať ešte v časoch jej prvého predsedu Michala Svarinského a považujem za veľmi pozitívne, že už v druhý rok existencie asociácie sa to podarilo. Šancu prihlásiť sa majú všetky eventové agentúry, nielen členské, a tak verím, že ju využijú. Čo sa týka našej funkcie v súťaži, v prvom rade ostáva zachovaná premisa, že je to súťaž kreativity a v tomto duchu bola vytvorená aj naša nová kategória so svojimi podkategóriami. Pre porotu tak budú najdôležitejším parametrom inovácie a kreativita. Na druhej strane sú ale naši ľudia špecialistami pre danú kategóriu, ich úlohou teda nie je iba hodnotiť kreativitu a inovácie, ale posúdiťaj exekučnú stránku projektov, odborné prevedenie, náročnosť realizácie a podobne.”

 

 

 

Dalibor Lukačka, managing director E-Motion: “Teším sa na všetky prihlásené práce a bol by som rád, aby ich bolo čo najviac, nech je z čoho vyberať a čo posudzovať. Sme v  pilotnom ročníku a bolo by fajn, aby víťazné práce stanovili ,,kreatívny benchmark" do budúcnosti a podľa toho sa budem snažiť k hodnoteniu pristupovať.“

 

 

 

Andrea Skočeková, managing director Brand Advertising: „Zaradenie kategórie eventov do súťaže Zlatý klinec považujem za veľkú príležitosť pre všetky eventové agentúry ukázať marketingovému svetu, že eventy nie sú len o „skokoch vo vreci“ a „usmievavých hosteskách“. Pevne verím, že väčšina agentúr túto príležitosť využije a svoje projekty prihlási. Už teraz sa na ne teším.“

 

 

 

Štefan Kozák, managing director Creative Pro: "Veľmi sa teším, že event marketing dorástol až ku Zlatému klincu ako aj z nových možností prezentácie “live marketingu” a prác z tohoto segmentu. Nastavujeme “latku" a “benchmark” pre ďaľšie ročníky, preto očakávam veľké množstvo prihlásených prác, silné projekty, emócie, príbehy a výsledky.”

 

Súťaž Zlatý klinec 2013 organizuje spoločnosť Ad Awards Association spolu s odbornými garantmi súťaže Klubom reklamných agentúr Slovenska, Art Directors Clubom a Stratégiami.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 07:00