Babovřesky 2
StoryEditor

Babovřesky 2 si opäť podmanili divákov televízie Markíza

30.06.2015, 14:30

V strategickej cieľovej skupine 12-54 sa druhé pokračovanie megaúspešnej komediálnej trilógie režiséra Zdeňka Trošku stalo jednoznačne najsledovanejším programom pondelka.

Megaúspešná česká komédia Babovřesky 2 si opäť podmanila divákov televízie Markíza, v pondelok 29. júna 2015 sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stala suverénne najsledovanejším programom dňa.

V tejto obchodne relevantnej cieľovej skupine dosiahlo druhé pokračovanie komediálnej trilógie režiséra Zdeňka Trošku rating 11,0 % a trhový podiel 33,8 %. K obrazovkám pritiahlo celkovo 532-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Pondelkový večer plný skvelej zábavy so svojráznymi obyvateľmi fiktívnej českej dedinky si obzvlášť užili mladé ženy 12-24 (share 41,1 %) a diváci v Prešovskom kraji 12-54 (share 41,9 %).

Najsledovanejšou hlavnou spravodajskou reláciou na trhu boli v pondelok Televízne noviny (rating 7,9 % / share 31,8 % v 12-54). Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si nenechalo ujsť 543-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Výborne sa darilo tiež televízii Dajto s akčným filom Parchanti (rating 2,3 % / share 6,6 % v 12-54). V univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo so 105-tisíc divákmi o najsledovanejší program z ponuky menších staníc.

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 38,9 %).

Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.

Zdroj: Skupina Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. november 2024 07:25