Z ponuky televízie Dajto si v pondelok najviac divákov vybralo triler Utečenec s Harrisonom Fordom, na Doma sa najlepšie darilo tureckému seriálu Zakázaná láska.
Večerná programová ponuka televízie Markíza bola v pondelok 8. júna 2015 jednoznačnou prvou voľbou televíznych divákov. Rodinný seriál Búrlivé víno a zábavná šou Kredenc obsadili najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v rámci strategickej cieľovej skupiny 12-54.
Celkovo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal dlhodobo najobľúbenejší pôvodný seriál Búrlivé víno. V obchodne relevantnej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo rating 8,6 % a druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 28,0 %. Konkurenčná zábavná šou výrazne zaostala.
Búrlivé víno si vychutnalo 653-tisíc divákov z univerzálnej cieľovej skupiny 12+, v ktorej tiež zaznamenalo rekordný tohtoročný trhový podiel 34,5 %.
Vynikajúco sa darilo aj nasledujúcej zábavnej šou Kredenc, v cieľovej skupine 12-54 dosiahla nadpriemerný rating 8,1 % a vôbec najvyšší trhový podiel 29,4 % od začiatku roku 2015. V čase vysielania bola suverénnou jednotkou na trhu.
Televízia Dajto v pondelok večer zabodovala s klasickým trilerom Utečenec (rating 2,0 % / 7,2 % v 12-54) v hlavnej úlohe s Harrisonom Fordom. Na Doma sa najlepšie darilo prvej epizóde z pravidelnej dvojporcie tureckého seriálu Zakázaná láska (rating 1,7 % / 6,1 % v 12-54).
Večerný program na Doma odštartoval prvým vydaním novej kulinárskej šou Zmena chutí s Anetou a Janicou, ktorá oslovila najmä mladé ženy 15-24 (share 9,6 %) a divákov v Bratislavskom kraji 12-54 (share 10,4 %).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,8 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 37,0 %).
Zdroj: Skupina Markíza