Teleráno si aj v konkurencii novej rannej šou udržalo pozíciu jasného lídra na trhu, pričom v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo viac než dvojnásobnú sledovanosť.
Televízia Markíza úspešne vstúpila do nového pracovného týždňa, v pondelok 5. mája 2014 odvysielala najsledovanejší pôvodný seriál aj spravodajské relácie.
Najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal rodinný seriál Búrlivé víno (rating 10,7 % / share 29,8 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 747-divákov starších ako 12 rokov.
Medzi spravodajskými reláciami absolútne dominovali Televízne noviny s ratingom 10,6 % a druhým najvyšším tohtoročným trhovým podielom 42,5 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 714-tisíc vo veku nad 12 rokov. Tretia priečka v rebríčku sledovanosti patrila nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 10,3 % / share 34,5 % v 12-54).
Podvečer zasadlo najviac divákov tradične k rodinnému seriálu Chlapi neplačú (rating 6,2 % / share 32,6 % v 12-54), ktorý výrazne porazil konkurenčnú programovú ponuku.
Pozíciu jasného lídra na trhu si aj v konkurencii novej rannej šou udržalo Teleráno (priemerný rating 2,1 % / priemerný share 36,8 %), v porovnaní s ktorou dosiahlo viac než dvojnásobnú sledovanosť.
Na Dajto sa v pondelok výborne darilo slovenskej premiére dvojdielneho katastrofického filmu Superbúrka: Dni skazy (rating 2,1 % / share 6,0 % a rating 1,9 % / share 8,8 % v 12-54), najsledovanejším programom na Doma bola večerná dvojporcia romantického seriálu Fatmagül (rating 1,8 % / share 5,9 % a rating 1,8 % / share 9,4 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,9 %) aj v prime-time (share 39,2 %).
Zdroj: Skupina Markíza