Pondelok bol úspešný aj pre menšie stanice skupiny Markíza, na Dajto zabodoval kinohit Batman začína, na Doma romantický seriál Sila a telenovela Keď budeš moja.
Hlavnú spravodajskú reláciu Televízne noviny aj dlhodobo najúspešnejší slovenský seriál Búrlivé víno si v pondelok 24. februára 2014 pozrelo viac než 800-tisíc divákov. Ide o viac než dvojnásobné hodnoty v porovnaní s najsledovanejším programom konkurencie.
Najsledovanejším programom dňa v strategickej cieľovej skupine 12-54 sa stal rodinný seriál Búrlivé víno s ratingom 12,5 % a nadpriemerným trhovým podielom 33,8 %, ktorý je tretí najvyšší od začiatku roka 2014. Nenechalo si ho ujsť 815-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Iba tesne za Búrlivým vínom sa v rebríčku najsledovanejších programov dňa umiestnili Televízne noviny (rating 12,4 % / share 40,6 % v 12-54). V širšej cieľovej skupine 12+ im patrilo celkové prvenstvo s 843-tisíc divákmi pri obrazovkách. Uspeli aj nasledujúce Športové noviny (rating 10,1 % / share 30,2 % v 12-54).
Jednotkou na trhu bola aj záverečná epizóda exkluzívnej šou Zlaté manželky, ktorá zaujala najmä mladé ženy 15-24 s trhovým podielom 35,2 %.
Podvečernému vysielaniu tradične kraľoval rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 7,9 % / share 30,5 % v 12-54), ktorý si vychutnalo 541-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Divákov televízie Dajto v pondelok potešil nielen úplne nový grafický vizuál, ale aj večerný komiksový kinohit Batman začína (rating 2,2 % / share 7,0 % v 12-54).
Na Doma sa najlepšie darilo dvojporcii tureckého romantického seriálu Sila (rating 1,9 % / share 6,8 % a rating 2,0 % / share 11,3 % v 12-54). Rekordný rating 1,5 % aj trhový podiel 7,3 % zaznamenala v cieľovej skupine 12-54 obľúbená podvečerná telenovela Keď budeš moja.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 35,5 %) aj v prime-time (share 39,5 %).
Zdroj: Skupina Markíza