Podvečerný rodinný seriál Chlapi neplačú predstihol v rebríčku sledovanosti absolútne všetky programy konkurencie, rekordné výsledky zaznamenala séria príbehov Rodinné prípady.
Divácky fenomén s názvom Búrlivé víno nestráca na sile. Najúspešnejší slovenský seriál si v stredu 29. januára 2014 vychutnalo 886-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od jeho štartu 1. januára 2013.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno historicky šiesty najvyšší rating 13,4 % a najlepší tohtoročný trhový podiel 34,4 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny s piatym najvyšším tohtoročným ratingom 13,7 % a rekordným trhovým podielom 41,6 % v cieľovej skupine 12-54. Nenechalo si ich ujsť 886-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Medzi divácky najúspešnejšie programy dňa sa zaradili aj nasledujúce relácie Športové noviny (rating 12,1 % / 34,2 % v 12-54) a Počasie (rating 10,9 % / 29,5 % v 12-54).
Výraznou jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj večerná séria príbehov Rodinné prípady s rekordným ratingom 8,3 % aj trhovým podielom 26,8 % v cieľovej skupine 12-54. Epizóda s názvom Zlodej oslovila najmä ženy 45-54, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 32,8 %.
Aj napriek náhlej programovej zmene konkurencie ostáva neohrozeným kráľom podvečera rodinný seriál Chlapi neplačú (rating 9,7 % / 33,3 % v 12-54), ktorý v rebríčku sledovanosti dokonca predstihol absolútne všetky programy konkurencie. Stredajšiu časť si nenechalo ujsť 584-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Na obrazovkách televízie Doma sa výborne darilo romantickým seriálom Sila (rating 2,2 % / 6,9 % v 12-54) a Perla Orientu (rating 1,4 % / 7,6 % v 12-54), stanica Dajto zabodovala s dvojicou kriminálnych trilerov Štyria bratia (rating 2,1 % / 5,8 % v 12-54) a Purpurové rieky (rating 1,3 % / 8,6 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v stredu v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,5 %) aj v prime-time (share 40,7 %).
Zdroj: Skupina Markíza