Celkovo najviac divákov si v pondelok pozrelo Televízne noviny, vo večerných hodinách sa darilo aj menším staniciam Dajto a Doma.
Najobľúbenejší slovenský seriál Búrlivé víno sa v pondelok 20. januára 2014 úspešne vrátil na obrazovky televízie Markíza. Divácky megahit uplynulého roka prilákal k obrazovkám až 806-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla prvá tohtoročná epizóda vinárskej ságy nadpriemerný rating 12,3 %, pričom sa stala suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Trhový podiel seriálu zaznamenal hodnotu 31,0 %.
Búrlivé víno zožalo veľký úspech v cieľovej skupine mladých žien 15-24, ktoré Markíze zabezpečili trhový podiel 43,3 %.
Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny (rating 13,0 % / share 37,7 % v 12-54), ktoré si nenechalo ujsť 836-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Darilo sa aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 11,8 % / share 32,8 % v 12-54).
V ponuke televízie Dajto uspel katastrofický film Zánik Zeme (rating 2,3 % / share 5,9 % v 12-54), najsledovanejším programom stanice Doma bol tradične romantický seriál Sila (rating 2,2 % / share 6,8 % v 12-54).
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 34,2 %) aj v prime-time (share 38,2 %).
Zdroj: Skupina Markíza