Pôvodný rodinný seriál televízie Markíza sa v pondelok stal najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
Dlhodobo najsledovanejší slovenský seriál Búrlivé víno sa po letnej prestávke s úspechom vrátil na obrazovky televízie Markíza. V pondelok 18. augusta 2014 sa stal suverénne najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.
Štart už štvrtej série obľúbenej vinárskej ságy si nenechalo ujsť 720-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahol rating 10,9 % a trhový podiel 33,4 %. Konkurenčný akvizičný seriál zaostal v rámci oboch parametrov o viac než polovicu.
Najväčšiu divácku pozornosť vzbudil návrat Búrlivého vína v Banskobystrickom kraji 12-54 s trhovým podielom až 45,7 %.
Výraznou jednotnou na trhu bola aj nasledujúca komédia Agenti v sukniach: Aký otec, taký syn (rating 6,0 % / share 27,1 % v 12-54). Absolútnu dominanciu nad konkurenčnou rannou šou si stabilne udržiava Teleráno (priemerný share 40,7 % v 12-54).
V pondelok večer sa vynikajúco darilo aj televízii Dajto s hviezdne obsadenými akčnými filmami Tajný agent (rating 2,4 % / share 8,0 % v 12-54) so Stevenom Seagalom a Timecop (rating 1,5 % / share 9,6 % v 12-54) so Jeanom-Claudom Van Dammom. Tajný agent sa stal najsledovanejším programom v rámci ponuky menších staníc v oboch hlavných cieľových skupinách.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v pondelok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 36,9 %) aj v prime-time (share 38,2 %).
Zdroj: Skupina Markíza