Taliansky romantický seriál Dáma v závoji zaznamenal na obrazovkách Markízy rekordné výsledky sledovanosti.
Vrcholiaca piata séria najobľúbenejšieho slovenského seriálu Búrlivé víno pripútala divákov k obrazovkám televízie Markíza aj v utorok 23. júna 2015. V oboch hlavných cieľových skupinách sa včerajšia epizóda stala najsledovanejším programom dňa.
V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahlo Búrlivé víno nadpriemerný rating 10,0 % aj trhový podiel 27,6 %. Vychutnalo si ho celkovo 675-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Dramatický boj proti zlu v podobe Michala Oláha si s najväčším záujmom pozreli mladé ženy 25-34, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 40,3 %.
K svojmu záveru sa chýli aj taliansky romantický seriál Dáma v závoji, ktorý v cieľovej skupine 12-54 zaznamenal rekordný rating 7,4 % aj trhový podiel 28,7 %. Strhujúci príbeh o láske, zrade a pomste doslova opantal mladé ženy 12-24, ktorých sa pri obrazovkách Markízy zišlo až 56,0 %.
Druhým najsledovanejším programom dňa sa v univerzálnej cieľovej skupine 12+ s 608-tisíc divákmi stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 8,8 % a trhový podiel 32,7 %.
Výborne sa darilo aj nasledujúcej relácii Športové noviny (rating 9,0 % / share 28,8 % v 12-54), ktorej zas patrila strieborná priečka v rebríčku sledovanosti v rámci cieľovej skupiny 12-54.
Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto) bola v utorok v cieľovej skupine 12-54 výrazným trhovým lídrom celodenne (share 33,7 %) aj v prime-time 19:00 – 23:00 (share 34,6 %).
Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Life) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie.
Zdroj: Skupina Markíza