Televízii JOJ sa darí, tento týždeň denne poráža konkurenčný program v prime time so svojimi spravodajskými reláciami a rodinnou ságou Divoké kone.
Dvadsiaty týždeň v tomto roku je pre JOJ Group mimoriadne vydarený. Včera (streda 13. mája) bola televízna skupina lídrom trhu v hlavnom vysielacom čase pre univerzálneho diváka s 12,1 % sledovanosťou a 32,2 % share. Od pondelka (11. mája) je JOJ Group trhovou jednotkou v prime time pre ženy aj mužov v produktívnom veku, pričom najsilnejšími cieľovými skupinami boli v pondelok diváčky v CS 35-44 (12,2 % Rtg a 33,4 % Shr) a v utorok ženy v CS 45-54 (14,7 % Rtg a 29,9 % Shr). V stredu diváčky v rovnakom veku (CS 45-54) dosiahli vynikajúcu - až 15,8 % sledovanosť.
V pondelok (11. mája) bola najsledovanejším programom dňa v obchodne dôležitej cieľovej skupine relácia Najlepšie počase (8,2 % Rtg a 26,0 % Shr), ktoré si na JOJke pozrelo 573-tisíc divákov (12+). Divoké kone sa v pondelok stali lídrom trhu, v CS 12-54 porazili svoju seriálovú konkurenciu (7,6 % Rtg a 22,4 % Shr).
V utorok (12. mája) denná rodinná sága televízie JOJ znova predbehla konkurenčný program v komerčnej cieľovke, keď bolanajsledovanejším nespravodajským a nešportovým programom dňa pre mladšie publikum (7,2 % Rtg a 20,4 % Shr). Aj nasledujúci deň, teda včera, Divoké koneopäť potvrdili svoje trhové prvenstvo v čase svojho vysielania v CS 12-54 (7,3 % Rtg a 21,9 % Shr).
V stredu 13. mája obsadila TV JOJ rebríček najsledovanejších programov dňa na prvých troch miestach (CS 12-54). Jednotkou bolo Najlepšie počasie (7,8 % Rtg a 27,6 % Shr), ktoré si včera nenechalo ujsť až 575-tisíc ľudí (12,3 % Rtg a 31,5 % Shr v CS 12+). Druhé miesto patrilo Športu (7,4 % Rtg v CS 12-54), tretie sa ušlo Divokým koňom, ktoré navyše v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov dosiahliskvelú 12,4 % sledovanosť a 28,8 % share. Rodinnú ságu televízie JOJ si včera nenechalo ujsť až 581-tisíc divákov (CS 12+), z toho ženy zaznamenali až 15,9 % rating. Najsilnejšou skupinou divákov Divokých koní sú aj naďalej ženy vo veku 45-54 rokov, ktoré včera dosiahli vynikajúcu 16,9 % sledovanosť.
Hodnoty sledovanosti sú uvedené za cieľové skupiny 12+ a 12-54.
Zdroj dát: PMT Slovakia
Zdroj: Joj Group